Let the fight begin

Gata cu planurile mele de imbogatire. Imi facusem blogul asta dupa ce am vazut ca perezhilton.com strange peste 3 000 000 de utilizatori unici pe zi. Asta inseamna cam de 20 de ori mai multi degat GSP.ro. Cum? Nu stiti cine e Perez Hilton? Un gay care posteaza stiri sau barfe despre vedetele de la Hollywood. E groasa treaba, omul a aparut inclusiv la MTV Cribs.

perez-hilton-britney El e „baietica”….

Scopul meu era sa-mi fac blog in engleza, sa intre toti americanii tampiti si sa-l depasesc pe om. SA MA IMBOGATESC ! !

…dupa ce terminati de ras continuarea e ma jos….

E, dupa 2-3 zile mi-am dat seama ca n-am stofa de blogger. Adica n-am chef sa stau cu ochii in calculator ore intregi pe zi, sa ma bag in seama cu tot felul de scriitori dubiosi sa-mi bage link pe site-ul lor, sa inventez subiecte, sa discut de filozofia lu’ peste. Nu frate, n-am chef sa fac asta..

Asa ca regandim modul de abordare, si , slava domnului, gata cu engleza. De azi toate posturile vor fi in romana. Primul subiect pe ordinea de discutie o sa fie Proiectul Autobuzul. Ca un teaser, ganditi-va cum ar fi sa conduceti un troleu in care nu stau inghesuiti alti obositi ca voi si zeci de babe, CI EI, SOFERII RATB.. Si se apropie indicatorul „Curbe deosebit de periculoase”. O da, simtiti fiorii de placere? ..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

