Ne place apa, dar nu pe noi

Aseara am plecat destul de tarziu de la parintii mei. In drum spre metrou mi-am facut niste calcule si din ecuatia ora actuala x bani disponibili x durata calatoriei cu metroul x cheful meu a rezultat ca as putea foarte bine sa iau un taxi.

tb_90_500070_0811_taxi

Zis si facut, il ochesc pe un nene trecut de a doua tinerete de la Meridian, ma sui cu prietena mea in masina si ii dam bice. Ne astepta un drum de aproximativ 20 de minute pana la mama dracului in zona Apusului unde stau eu.

Nici nu ma asez bine si ii comunic omului adresa ca ma loveste un miros dubios rau de tot.. Stramb din nas si ma gandesc ca e normal sa te mai scape. Poate tocmai o fi mancat omu o saorma de oaie cu branza murata, maioneza, gem de prune, drob, mititei, brocoli si mujdei de usturoi (da , stiu, am fost scarbos la faza asta..) Incep sa vorbesc cu a mea 50% (a se citi juamatate de sex feminin) si ignor mirosul care dispare curand.

jamies_gas_mask

5 minute ma tarziu, o frana puternica dupa ce un metrosexual inteligent cu numar de TR ne taie fata, se intoarce MIROSUL !! Dumnezeule! Ma tin de usa, incep sa-mi pierd vederea periferica si capacitatea de a distinge culorile. Prietena mea tace malc si imi arunca priviri disperate. M-as da jos, dar sunt la mijlocul drumului spre mama dracului si la ora asta cine stie cand mai gasesc alta masina..

Si chinuindu-ma asa, imi aduc aminte de o alta aventura de acum 2-3 ani.

Pe la 9 intr-o dimineata de vara care se anunta caniculara, ma sui grabit intr-un … ati ghicit: taxi! Soferul era un tip masiv, fleasca din cap pana in picioare.Un maieu lipit de el mai avea putin pana la metamorfoza completa cu pielea lui si trecea pe fotosinteza iar un prosop statea ca un guler da blana. Imediat, politicos, am intrebat daca pot fuma o tigara, desi nu fumam, si am deschis geamul pentru ca ma usturau ochii de la mirosul de transpiratie din masina. Cu fiecare miscare omul din stanga mea parea ca se va topi si in urma lui va ramane doar o gramada puturoasa de grasime. Eu, tot politicos, il intreb intrigat:

– „Ati lucrat de seara, nu? Cand terminati tura?”

Era singura explicatie logica pe care imi venea pe moment pentru a ridica valul misterului „parfumat”.Tipul se uita la mine, se sterge cu prosopul pe fata si imi da un raspuns pe care il tin minte si acum, cu care mi-a inchis gura definitiv:

– „Aaaaa, nuuuu! Abia ce am intrat de 20 de minute, nu mai fac de noapte de mult!”

Asta imi venea mie in minte in timp ce ma indreptam spre casa. Intr-un final ajung relativ aproape si din nerabdare cobor cu 500 de metri mai inainte. Platesc omului cursa + 10% si incep sa ma plimb bucurandu-ma de aerul tare de seara. Pana in casa rad cu prietena mea de experienta traita si il facem cu ou si cu otet pe Tataie care ne-a gazat mai rau ca la Auschwitz.Pe el, prietenii lui de taximetristi, pe toti nespalatii din autobuze si oricine ne mai vine in cap.

Intru in bucatarie sa bea un pahar de apa, imi pun ghiozdanul pe masa si ma loveste MIROSUL! ! ! Speriat ma uit in jur, scot capul pe geam, ma uit pe vizor, nimic..Nu sunt urmarit…. Deschid ghiozdanul si gasesc niste legume gratinate puse de ai mei inainte sa plec de la ei intr-o caserola de care uitasem complet.

Ma uit ca prostu la caserola si incep sa rad gandindu-ma ca, undeva in apropiere, exista un taximetrist care tocmai povesteste prin statie cum a facut o cursa cu unul caruia ii place apa, dar nu pe el…

Funny Pictures of Cats and Kittens

    • sofia
    • 4 Martie 2009

    Ah, sfarsitul m-a dat peste cap, eu chiar incepusem sa-l detest pe taximetrist.🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

