Cainii mei nu latra!

In spatele blocului, chiar sub geamul meu , am 2 caini care latra toata ziua. Recunosc ca 35% din decizia de a-mi pune termopane a fost luata tocmai pentru a scapa de galagia facuta de ei.

dog_houseNu va ganditi ca sunt niste caini din cartier care au chef de caterinca si vin in mod repetat sub geamul meu sa latre. Ca orice bloc care se respecta, avem o mica gradina/curte in spate, ingradita de un gardulet. Aici, plina de initiativa si spirit civic, doamna administratora de bloc (locatara la parter, cu vedere chiar la respectiva gradina) a amenajat un camin pentru ei. 2 bascule de nisip si pietris care au distrus permanent orice urma de iarba sau verdeata si un cotet cochet au fost de ajuns. Probabil simtea nevoia sa pastreze legatura ancestrala cu originile ei de la tara, unde omul traieste in armonie cu cainele sau.

Si astia 2 latra toata ziua dupa un program bine stabilit. Adica noaptea, inainte sa adorm eu, si dimineata, de la 7-8. Macar de ar fi respectat un program de genul Luni – Vineri, insa baietii lucreaza si peste program.Mai exact si in weekend cand incearca oricine sa se dea jos din pat mai tarziu.

Actorii principali

Ei sunt actorii principali ai povestirii🙂

Si intr-o seara, venind de la munca, ma intalnesc cu doamna administratora exasperata, urcand scarile. Se pare ca vecinul de la 1, adica de deasupra ei, are un canis amarat care mai latra cand il apuca dorul de stapana-su plecat ziua la munca. Urcam impreuna si ne oprim in fata usii inculpatului, apoi se pune pe „ciocanit”.Intre doi pumni dati cu sete in usa aflu de la ea ca nu mai poate sa doarma, ca are cosmaruri si este mult prea stresata din cauza lu Cutulica, care latra mereu. Si vrea sa-i dea un ultimatum vecinului meu, ori pleaca cainele, ori…..

Noroc ca vecinu nu era acasa.Pe mine ma bufneste insa rasul gandindu-ma la ironia situatiei si ii spun timid: „Stiti, si eu am cateva mici probleme cu niste caini..” Se opreste din ciocanit si se uita mirata la mine: „Ce caini?”. Eu, usor intimidat, continui: „Stiti, sunt niste caini in spate, aia din cotet, care latra toata ziua. M-au cam exasperat.” Face ochii mari, apoi imi raspunde pe un ton autoritar: „AIA? Aia sunt cainii MEI… …aia NU LATRA mama, ca sunt inteligenti si cuminti..”

smart_dog

In gandul meu am vrut sa-mi cer scuze pentru insinuarile rasiale la adresa cainilor. Adica cum, sa latre cainii ei?Trebuia sa imi dau seama: la inteligenta lor, ei de fapt recita poezii noaptea si dimineata citesc presa internationala intre doua reprize de mirosit in fund reciproc. My bad… Spre rusinea mea am baguit repede un „aveti dreptate, nu fac chiar asa mare galagie” si am intrat in casa.

Nu de alta, dar cand te pui rau cu administratorul de bloc, e ca si cum ai purta un tricou pe care scrie „Sa moara Guta” in Mall-urile din Bucuresti.

  1. Eu as face un afis pe care sa il lipesc la avizier. Acesti caini comunitari nu latra, ei spun povesti pentru adormit vecinii.🙂

    • Anonim
    • 8 Decembrie 2009

    eu am un caine si
    latra de zici ca fuge cineva dupa el eu va sugerez ca caini sunt un mare dezastru
    dar sunt si dragalasi

    cu drag cea mai bogata fata din lume ma numesc raluca iar porecla mea este raluces va pup pa

    • ana
    • 26 Martie 2010

    mi se pare foarte dragut ceea ce a facut administratora pentru acesti catei,iar tu,daca nu dormi,inseamna ca nu ti-e somn..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

