Ce ba, te crezi masina?

gras pe scuterMultora li se pare cool sa ai un scuter. Altii se gandesc ca este un mijoc rapid si eficient de transport. Consuma putin, se strecoara printre masini, nu ai probleme cu parcarea. Pentru unele nici nu iti trebuie permis. Daca stau sa ma gandesc mai bine, la ce am vazut prin oras, nu trebuie nici macar sa stii sa citesti, sa porti casca, sa distingi rosu de verde sau sa ai notiuni elementare de circulatie gen semnu ala ca un cerc rosu si dreptunghi alb nu inseamna ca ai prioritate…

Foarte adevarat.

bird_poop_kid

Cum ramane cu riscurile pe care ti le asumi? Si nu ma refer la riscul de a ti se fura din fata blocului sau din scara,  la sansa de a se caca vre-o pasare ofticoasa pe tine ori de a-ti lua vreo flegma din troleu la semafor.

bird_poop

Ma refer la riscurile asupra vietii tale. Sfatul meu, sincer, este sa nu va luati scuter.

Mai bine pui inca 1000 de euro  si iti iei un motor, oricat de obosit si calarit ar fi el. Aveti mult mai multe sanse sa fiti luati in serios ca participanti la trafic si sa ajungeti teferi la destinatie. Asta am testat-o pe pielea mea, nu vorbesc din carti.

Ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer, uitati ce am patit eu anul trecut in drum spre birou, prin zona Udriste.

Se pune verde la semafor, il las pe fiorosul de langa mine sa ma depaseasca ca mai avea putin si ii sarea motoru de la Dacie prin capota de la cat o ambalase de frica sa nu-l fac 🙂 , si ma incadrez in coloana de masini. Mergeam pe drumul cu prioritate ! ! Dupa 20 de metri, un taximetrist care daduse prioritate la toti pana atunci (era pe drum cu cedeaza) se uita la mine si imi taie fata fara nici o greata. Eu am un flashback in care imi revad viata (scurta da’ bogata) si dracu’ stie cum reusesc sa-l evit in ultima clipa.

Il ajung din urma pe idiot, opresc langa el si-l intreb: „Ce faci frate? Ai innebunit? Era sa ma omori!”

Asta se uita cu o greata si o suficienta greu de descris la mine si scuipa niste cuvinte inainte sa demareze mai departe: „CE BA? TE CREZI MASINA?? Fira-ti ai dracu voi astia care va bagati printre masini si nu stati la semafoare..I-auzi ma la el..”


Si adevarul din vorbele sale m-a surprins. Da, nu pot fi masina, pentru ca scuteru nu e masina asa cum taximetristu nu e sofer. Dar macar pot fi ala care o sa-i faca un fratior nou… 😉cute_baby

    • Sangerator
    • 25 Iunie 2010

    Ai fi prost sa te lai influentat de un cocalar ca ala cu masina,asta s-o crezi u ca noi motociclisti nu avem probleme de genul asta si faza cum ca te scuipa din troleu e complet ridicola chiar si pentru cei care au scuter.Exista legi de respectat pentru toti nimeni nu e mai presus si nu a avut dreptate deloc acel sofer cum ca te crezi masina dar daca stai sa te gandesti scuteru si masina tot acelas lucruri il au in comun primul ar fi omul, ce faceai daca te lasa fara o mana sau un picior,sa nu mai vb daca te omora.Trebuie sa te gandesti si la asta cand spui ca esti in siguranta pe motor decat pe scuter de exemplu am nimeri pe la ora 16:00 acu’ 2 zile pe 2 care faceau cursa cu masinile noi find mai multi(sti doar cum mergem noi in grup cu motoarele pe strada) fin astia doi din spate si cu politia pe urmele lor noi sarim de pe motoatre incercand sa ne salvam vietile iar 5 dintre noi se tanponeaza frontal uni de alti iar noi care am mai ramas vreo 8 insi la 4 li sau dus motocicletele roti indoite in fine am ajuns in final acasa iar aia 2 soferi au intrat intr-un magazin si faza tare a fost ca au iesit din masini si se luau la bataie care a intrat primul prin geam era o valmaseala totala au venit 5 dube de politie deoarece geamurile erau securizate pe amici mei(care se ciocnisera intre ei) au ajuns la spital iar unul dintre ei sar putea sa ramana in carucioru’ cu rotile toata viata deci nu mai vorbi u aici ca e riscant cu scuteru si cu motoru un vis sigur ca nu sti de cea ce vorbesti!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

