Biletel de dragoste de la RCS

Cu totii stim acele scrisori „personalizate ” pe care le primim de la autoritatile publice sau de la diverse companii. Te fac sa te simti mai special, unic, bagat in seama.

Firma ta de asigurari iti spune ca randamentul fondurilor detinute de ea a crescut exponential, si este semnata de presedintele ei, in albastru, sa para ca omul ti-a scris doar tie, nu la 3 milioane de oameni. Alte scrisori sunt redactate intr-un italic obositor sau, si mai rau, cu Lucida Handwriting sau alt font asemanator. Mai mai sa crezi ca domn’ primar nu a avut altceva de facut pe banii nostri decat sa scrie tuturor cetatenilor din sector.

Ei bine, RDS-RCS a rupt gura targului. M-au facut sa ma simt ca cel mai important client al lor din toata Romania, si nu e prima data. Desigur, mai gasesti cateodata cablul taiat si legat de clanta sau indesat in cutia postala pe motiv de neplata. Totusi, nu te simti chiar atat de special cand vezi ca nu esti singurul din bloc care o pateste.

Dupa ce timp de cateva saptamani am tot asteptat facturile la net si cablu din partea lor, am avut o surpriza. Eu unul ajunsesem sa scred ca am castigat prin tragere la sorti bransare gratis pe viata, dar nu a fost asa.

Surpriza era urmatoarea: un biletel scris de mana, cu dragoste, pe care il puteti vedea si voi mai jos. Si sa mai spuna cineva ca RCS nu se pricepe la fidelizarea clientilor. Eu unul m-am simtit special. La fel de special m-a considerat si doamna de la casierie cand i-am aratat biletelul si am intrebat-o daca asta e noul model de chitanta personalizata:

biletel rds fatabiletel rds spate

    • MoD
    • 13 Martie 2009

    RDS = Random Disconnecting Systems

  1. stai linistit, eu am primit acum 3 zile 6 sms-uri prin care eram anuntat ca trebuie sa platesc factura, in caz contrar urmand a fi deconectat de la internet. aceeasi firma :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

