Mitul Gipanului

imag0347Vreau sa va vorbesc putin despre mitul GIPANULUI. Gipanul este acea masina spre care tind multi romani cu posibilitati pentru beneficiile nenumarate pe care ti le aduce: imagine, show-off, posibilitatea de a scuipa seminte in toti amaratii din Dacii de langa tine la semafor, sansa unica de a ocupa 2 locuri de parcare la mall.

In momentul in care intri in posesia unui Gipan, te transformi, pentru ca el nu se pupa deloc cu bunul simt. Odata instalati la volan mandrii posesori considera ca este de datoria lor sa le taie fata la „fraieri”. Gipanul nu poate fi parcat in locuri normale: daca exista o bordura inalta sau un damb de pamant, musai trebuie urcat acolo, ca sa-i etalezi veleitatile 4×4.

suv_01Orice posesor de X5, ML, Range Rover, Nissan, Mitsubishi, Toyota, Hyundai si orice alta specie de Gipan crede ca odata achizitionata masina, ea il poate duce oriunde si il poate si scoate de acolo. Nu de putine ori am vazut la munte Q7-uri impinse din nameti pentru ca soferasul parcase gandindu-se ca nu va fi greu sa iasa de acolo, ca are masina bazata. Ce nu au inteles acesti aventurieri la voalan este ca Gipanul nu este raspunsul problemelor erectile si ca el nu functioneaza pe principiul cap compas si tot inainte.

De la rusi vine ploaia, votca, comunismul, gazul si mai nou Lada Niva. Mai nou adica de prin 1977, de cand s-a fabricat prima data modelul. Disponibila si in Romania cu doar 9 000 Eur (cu toate taxele incluse). Iar Lada Niva este un adevarat Off Roader (atentie, nu GIPAN). Pare taiata din topor dupa un design facut la studiourile Epoca de Piatra si confortul interior este sacrificat destul de mult. Dar stiti ceva? Atunci cand mergi pe drumuri salbatice NICI NU ITI TREBUIE inchidere centralizata, aer conditionat, ABS, scaune in piele sau senzori de parcare. Iti trebuie exact o astfel de masina taiata din topor, care isi face treaba. automobile-lada-niva-4

Va prezint un filmulet in care Lada Niva (repet, urata cu spume) isi demonstreaza calitatile, mergand pe sub apa. Singurele modificari facute la modelul din film au fost 2 tevi pentru motor si esapament si costumul de scafandru pentru sofer 🙂 Aici aveti si mai multe poze.

Anunțuri
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: