Pompa Rompetrol cu Windows

Stiu ca din poza nu reiese prea bine (da, e telefonul meu prost) asa ca va explic. Nu e de bine cand te duci la Rompetrol sa pui benzina si pe ecranul pompei scrie DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER.

Eu am cautat Enter-ul dar nu l-am gasit. Nici CTRL ALT DEL sa-i dau restart la pompa. Noroc ca aveam un serial de pe net si am putut sa bag benzina crack-uita in masina si sa plec repede, pana sa se prinda baietii. Pompa Rompetrol

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

