Yummy yummy yummy, in my tummy tummy tummy

fornetti_newDe la bun inceput vreau sa spun ca NU SUNT FAN FORNETTI. Nu ma numar printre cei care stau la coada nerabdatori pentru a-si cumpara un simulacru de pateu dubios. Cu toate acestea, sunt si eu un om ca toti ceilalti. Cateodata ma apuca poftele si asa am ajuns si eu la coada pentru un pateu obosit.

Surpriza mea a fost cand m-am uitat in vitrina si am vazut ca Fornetti da dovada de o sinceritate nemaintalnita la nimeni in domeniu. Adica la pateu, acolo in geam, scrie alb pe albastru: Pernita cu gust de cascaval, pernita cu gust de ciocolata, foietaj cu gust de visine sau cu gust de caise. Atentie ! Nu sunt cu ciocolata, ci cu gust de ciocolata.

fornetti_cu-gustSmecherie de marketing sau onestitate? Care va fi pasul urmator? Pernita cu chimicale cu gust de ciocolata? Dupa ce popualtia va fi pregatita psihic pentru schimbare, in toate magazinele vom putea citi Pernita din drojdie expirata depozitata in prealabil pe jos cu chimicale nocive cu gust de ciocolata adevarata manevrata in scarba si prajita in ulei imputit apoi scoasa din cuptor pe tavi nespalate si aruncate in geam sa dea fraierii bani pe ele ca altfel nu puteam sa le scoatem asa ieftine la vanzare?

O sa fie cam mult text, dar ce dracu, nu poti fi cinstit doar pe jumatate. Apreciez sinceritatea, desi nu o sa consum decat cand ma apuca poftele 🙂

P.S: Am si poze, dar sunt nasoale, asa ca va dau link direct la Fornetti  sectiunea produse.

  1. Omule ia-ti aparatul foto cu tine at any time! eu il port cu mine mereu, dar se pare ca nu mai am ce poza!:D
    Stiu ca o data m-am ofticat rau cand am dat de un pui de cioara cu freza „a-la” prodigy, adica era chel pe mijlocul capului, si nu aveam aparatul la mine!!! De atunci m-am jurat ca nu o sa-l mai las acasa ever!!!:)

    • radudanes
    • 1 Aprilie 2009

    nimic cu „gust de” nu are valoare. parerea mea este asta „marketing bulshit”

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

