Super eroi bosorogi

Nu v-ati intrebat niciodata ce se va intampla cu eroii zilelor noastre atunci cand vor imbatrani?

batman-e-robin-decadence

Gratie unui desenator italian, Donald Soffritti, pot sa va arat eu imagini in exclusivitate cu ei 🙂 Spiderman e prea obosit ca sa-i mai curga panza din maini, batman e un bsorog impins de robin in carucior cu rotile, elektra este o babuta simpatica care croseteaza cu tepusele ei ucigase

Mai jos o sa gasiti toata colectia de super eroi bosorogi.

  1. Nota 10 (zece) pentru postarea asta!!! Sunt pasionat de comics si am incercat si eu sa desenez cate ceva in flash. Mi-am facut chiar si un blog ( http://www.rocomics.wordpress.com ) insa nu prea am mai avut timp sa continui. Probabil cat de curand il voi relansa! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

