Ziua Premierelor

Astazi am avut parte de doua premiere. Le-am trait pe ambele dintr-un troleu, in drum spre birou. Tot cu ocazia asta mi-am dat seama ca mijloacele de transport in comun sunt o sursa inepuizabila de inspiratie.

imagesPentru prima data am vazut cum Politia Rutiera opreste o masina pe Bd.Regina Elisabeta, de la Eroilor spre Universitate, pentru ca mergea pe banda rezervata exclusiv RATB. Nu vreau sa ma bucur de raul altuia dar de cate ori merg cu masina sau cu motocicleta ocolesc jumatate de oras sa ajung la Universitate din Militari in timp ce baietii cu cojones merg pe interzis si ajung in 3 minute. Nu-mi fac insa iluzii, pentru ca imi dau seama ca cel care i-a oprit era acolo din cu totul alte motive, pregatindu-se sa blocheze bulevardul din cauza coloanei prezidentiale care trece in fiecare dimineata pe acolo.

aurolacA doua premiera s-a consumat in acelasi troleu, cand au urcat doi boschetari cu o placa noua. Credeam ca le-am auzit pe toate insa asta a fost cu adevarat o noutate. Cei 2, barbat si femeie, au inceput sa se jeleasca si sa o planga pe fetita lor de 4 ani  moarta de 2 zile, care astazi va fi scoasa de la morga si ei nu au bani de sicriu. In gandul meu mi-am spus: „asta da noutate”. Ceilalti calatori au reactionat imediat si au sarit cu banu, zburand bancnotele de 1  leu din toate partile, mai putin de la mine.

Tot azi i-am dat invitatia la film lui AS Roma, pe care a castigat-o cinstit la concursul meu de saptamana trecuta. Daca la urmatorul concurs o sa am 4 participanti inseamna ca voi avea o crestere a popularitatii de 100%. Asta e bine cand lucrezi cu cifre mici, orice om in plus da statistica peste cap😀

Acum stau la birou si scriu randurile astea, asteptand a 3-a premiera pe ziua de azi: sa plec mai repede acasa ca ma sictireste rau vremea asta🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

