Cea mai tare secretara din Romania

Din cand in cand intru pe jokopo.ro, un portal romanesc pe ideea miniclip. Aici am gasit cea mai tare secretara din Romania: Lili.

secretara2Nu stiu care este numele ei real, stiu doar ca are id-u ellen nita. Am facut ceva investigatii si am aflat ca are 42 de ani si e din Constanta. Eu o declar cea mai tare secretara pentru ca a rupt in doua calculatorul la jocuri online pe net, si am si dovezi pentru asta.

Pe jokopo.ro are la activ aproape 450 de jocuri jucate, si chiar daca pare putin, va anunt ca este lider incontestabil al userilor acestui site (urmatorul clasat are pana in 150). Alt indiciu ca este secretara l-am gasit in lista jocurilor preferate, unde gasim in principal clone de Zuma si Tumblebugs, jocurile oficiale ale secretarelor (eu personal doar pe Tumblebugs am reusit sa-l termin🙂 )

Dupa o cautare simpla pe Google am aflat ca este inregistrata si pe alt site: ijocuri.ro. Pe site-ul asta s-a jucat nu mai putin de 19.453 jocuri. Nu, nu am scris eu gresit: nouasprezecemiipatrusutecincizecisitrei de jocuri. OMFG. Daca te joci un joc pe minut, in fiecare minut timp de 8 ore pe zi cat tine un program normal, iti trebuie 40 de zile ca sa joci 19453 de jocuri.

Alte amanunte picante despre viata ei am gasit pe 4vip.ro. Pasiunea ei sunt jocurile pe calculator. Nu mi-as fi dat seama =))

secretaraLili, oridunde-ai fi tu acum, am doar un cuvant pentru tine: respect🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

