3 vine dupa 2

Din cand in cand verific preturile la Playstation 3, sa vad cand se va renta sa imi cumpar si eu unul. Pana atunci il rup pe PS2 de acasa si ma amuz de cum au desscris cei de la compari.ro acest produs:

PlayStation 3 este o consola de jocuri lansata de Sony in Japonia in 11 noiembrie 2006. Sistemul a fost lansat in America de Nord vineri 17 noiembrie. In Romania, PlayStation 3 a fost lansat in data de 24 martie 2007, la un pret de aproximativ 600 de euro. Urmeaza PlayStation 2 si este a treia consola de jocuri ale lui Sony.

ps3grill_2006-11-21

Adica fi-ti atenti la halal exprimare: Playstation 3 urmeaza Playstation 2 si este a treia consola de jocuri de la Sony 🙂 Da ma baieti, ati descoperit si voi ca ploaia cade de sus in jos, ca 3 vine dupa 2 si ca de la 1 la 3 sunt SURPRIZA: 3 numere.

Nici cei care comenteaza nu sunt prea inteligenti:

florin: ii super mi-as dori s eu unaDa Florine, si eu mi-as dori una, continua sa postezi si poate ti-o face cineva cadou..

alin: sony playstation 3 e o achizitie buna, e usor de asamblat si are o multime de jocuri – omu asta mai mult ca sigur ca a avut varianta de Playstation puzzle pe care trebuia sa ti-o construiesti singur doar cu un pistol de lipit, o surubelnita si o guma de mestecat. Da Aline, e simplu de asamblat. Trebuie sa bagi in mod repetat: bagi in priza, bagi mufa, bagi gamepad, bagi joc..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

