Scuter manelizat

Acum cateva zile stateam cu masina la un semafor, cu geamul deschis. Brusc am fost invaluit pe toate partile de o manea penala, data la maxim, in care se dadea unul de ceasu morti cu au au auauuuu si of of oooofff.

nicolae-gutaMa uit la masina din dreapta. Geamul inchis.Nu venea de la el. Ma uit in oglinda retrovizoare. Nici de la ala din spate. Ma uit la geamurile blocurilor din apropiere. Inchise si alea.

Incep sa ma panichez ca am auzenii, insa maneaua rasuna in continuare. Se face verde si cand sa plec localizez sursa disconfortului meu audio. Un ciocolatiu imbracat in trening, cu chica si cercelus in ureche tocmai isi parca scuterul pe trotuar.Deschide tacticos saua unde in mod normal se tine casca, apasa pe un buton si se opreste muzica.

Raman masca cand imi dau seama ca asta avea bagat acolo un radio care ii tinea de urat in timp ce ardea gazul pe stradute.Am vazut destule specimene pana acum care se plimbau cu telefonul dat la maxim pe manele, dar niciodata unul atat de ingenios 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

