Am bani de dat, am fan de luat..

De astazi familia mea s-a marit cu inca un membru. O purcelusa de guineea sperioasa si timida.

Cu ocazia asta am ajuns ca omul din reclama cu cainele care pe langa animal cumpara inca un milion de chestii. Pe langa cusca si diverse sortimente de mancare (inclusiv niste biscuiti cu spanac miros chiar bine si aproape ca am gustat si eu din ei – Maco, iti calc pe urme 😉 ) am cumparat si niste fan. Ca asta este una din chestiile pe care le mananca sobolanii astia. Si miroase a.. FAN.

E tragicomic ca  omul modern a ajuns sa dea bani pe niste chestii care mai de care mai tampite: eu am dat azi pe fan si rumegus 🙂

Momentan nu stim ce nume sa-i dam, asa ca puteti veni cu propuneri 🙂

Later edit: Am botezat-o Lili si mai jos va pun o poza cu ea.

lili

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

