Noaptea cozilor nesfarsite

Noaptea muzeelor deschise ar trebui redenumita Noaptea cozilor nesfarsite. Pesemne ca mostenirea parintilor si bunicilor nostri care stateau ore in sir la coada pentru orice moare greu, ea evoluand odata cu societatea romaneasca.

Mi-e greu sa cred ca exista oameni care prefera sa stea la coada 4 ore sa intre la MNAC (pentru ca ai doar un lift cu capacitate redusa ca mijloc de acces) in loc sa plateasca un bilet de cativa lei in orice alta zi. Si muzeele noastre nu sunt pregatite pentru un numar mare de vizitatori, aerul conditionat fiind doar o gluma cu care ii sicanezi pe curatori. Acum sa nu credeti ca sunt absurd. Mi se pare o initiativa foarte ok, si eu am iesit prin oras si am incercat sa merg in cateva muzee, insa din cauza cozilor m-am multumit sa vizitez doar unul si sa beau bere la terasa (eram cu masina asa ca a fost fara alcool, bleahh)🙂

In toata frenezia nascuta in jurul acestui subiect cativa blambeci ajunsi prin pasaj la Universitate au vazut sculptura dubioasa din materiale reciclabile si ce credeti ca au facut? S-au pus la coada ! ! =)) Fratilor, nu taie nimeni bilete, linistiti-va ! Puteti veni in orice zi sa admirati mostra de arta urbana, nu doar in noaptea muzeelor deschise🙂

IMG00224

    • aimesilenz
    • 4 Septembrie 2009

    foarte tari subiectele tale.sunt perfect de acord cu tine intru totul.crede-ma si eu urasc prostia asta umana infinita,mercantilismul si copiii obsedati de fenomene „cultural-mondene”(emo,hi5 s.m.m.d.).mi-ar placea sa discutam,ca de sunt rari oameni ca noi.lasa-mi un mesaj ceva sa stiu ca mi-au citit comentariul.bafta

  1. Ma bucur intotdeauna cand gasesc alti oameni care gandesc ca mine, dude🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

