Concurs de fotografii

Pe roteam.ro se desfasoara un concurs de fotografie la care poti sa castigi un pian. Nu glumeam, un aparat foto, evident.

Puteti sa participati si voi trimitand maxim trei poze cu tematica montana la adresa de mail idmisto@yahoo.com apoi veti primi un link pe care sa-l impartasiti prietenilor. Mai multe detalii aici.

Am uploadat si eu niste poze  si ma puteti ajuta sa castig concursul daca mi le votati. Realist stiu ca nu am nici o sansa sa castig, insa ma puteti ajuta oricum sa nu ma fac de ras si sa am si eu macar 2-3 voturi. Dati click pe poza si ajungeti pe pagina concursului 🙂

Astea sunt pozele mele:

110420075911104200759512042007608

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

