Boraci in supradoza de cofeina

La scoala surorii mele cea „mica” conducerea a avut o idee total neinspirata. A montat in holul scolii un automat de cafea. Ca sa intelegeti de ce mi se pare o idee neinspirata acolo nu exista decat clasele 1-8.

Ce au facut boracii? Pai voi ce credeti ca au facut? Au intrat in fibrilatie, prima zi cand aparatul a fost pus in functiune fiind o zi a recordurilor. In decurs de 5 ore s-au epuizat de 3 ori rezervele de apa/pahare/zahar. De 3 ori! ! ! Cred ca nici automatele din holurile ministerelor tarii nu se golesc atat de repede, si alea chiar sunt puse la munca de experti care isi iau tigara si cafeau de dimineata, apoi tigara de 10 minute  de la ultima tigara, de 20 de minute de la ultima tigara, de 5 minute de cand au trecut 15 minute de la prima tigara..

Din ce mi-a povestit sora mea un borac era sa intre in supradoza de cofeina dupa ce a baut vreo 6-8 pahare de cafea, cate 2 pe pauza. Era numai bun sa filmeze continuarea la reclama cretina cu sindromu ADHD. Daca l-ar fi bagat in vre-un film cu Steven Seagal sau cu Van Damme i-ar fi fugarit ala micu de i-ar fi nenorocit pe ambii.

Si normal ca acum toti boracii stau si la tigara, ca intra mai bine cu o cafeluta calda.

Conducerea scolii isi freaca mainile de bucurie ca mai castiga niste bani pe sanatatea copiilor si privesc cu incredere planurile de viitor. In cateva luni se deschide o saormerie eco intr-o buda renovata si pana la sfarsitul anului se introduc automate de tigari in curtea scolii si de prezervative in WC. Daca totul merge bine deschid un sex shop cu chestii pentru copii in 2 ani si in camera femeii de serviciu se inaugureaza un videochat nou nout. In loc sa mai mearga la plictisitoarele ore de lucru manual toate fetitele vor fi incurajate sa se mangaie pe burtica in fata webcam-ului pentru niste belgieni amatori de ciocolata, sa aduca profit scolii.

Mie nu poate decat sa-mi para rau ca am terminat scoala generala acum 9 ani, ca n-am fost si eu emo, ca n-am avut nici internet sa am toata scoala in lista de hi5, nici bancomate, nici automate, nici telefoane mobile. Sau nu-mi pare rau? 🙂

    • pity
    • 11 Iunie 2009

    uite k ti-am dat si subiect de post…:)nu sti tu ce pierzi k nu vezi cum fumeaza aia in baie si cum fetele isi folosesc rujul pentru a umple oglinzile scolii cu numele baietilor „draguti” 😛 si apropo, nu sti tu ce senzatie „true” ai cand te tai cu lama :P:)) (just kidding:D)

    • pity
    • 6 August 2009

    Hai ma bogule ca l-au scos, stai linistit :-j. Sa nu mai zici ca nu te asculta lumea :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

