Cafteala de moda veche

Buna ziua, cu ce va servim? Buna ziua. Cu o paine, o cutie de pateu, 2 beri si….

Cu o miscare fulgeratoare am luat-o de cap pe vanzatoare si am izbit-o de tejghea. Pana sa-si dea seama ce se intampla i-am dat un pumn in fata si am proiectat-o peste rafturi care s-au rupt instantaneu in timp ce toate conservele i-au cazut in cap. Pe cel din spatele meu de la coada l-am vazut cu coada ochiului cum se pregatea sa intervina. Un genunchi in plex l-a rezolvat repede si a cazut inconstient peste vitrina de carne.. Iesind din magazin am vazut o babuta care se uita urat la mine. Am rupt un par din gard zambindu-i in tot acest timp si m-am indreptat spre ea: Mamaie, stai pe loc ca vreau doar sa vorbim.. STAI PE LOC AM SPUS ! ! ..

ONG-BAKAsta putea fi o scena din viata mea. Nu pentru ca sunt eu un om violent ci pentru ca m-am uitat la un film cu cafteli din 2003, Ong-bak (sau Muay Thai Warrior). Nu poti sa te uiti la el fara sa-ti vina sa bati apoi pe oricine iti iese in cale. Filmul e cu thailandezi, depsre thailandezi si cu bataie. Bataie d-aia batraneasca, cu genunchi in gura si coate in cap, pe un fundal drum & base asiatic. Cand termina, o iau de la capat, cu alte coate si alti genunchi in cap.

Ce mi-a placut mie foarte mult este ca nu exista efecte pe calculator. Toate cascadoriile, scenele de bataie, miscarile incredibile ale luptatorilor, urmaririle pedestre,  TOTUL este facut prin talentul celor implicati in film. Fara fire, fara ecrane verzi, fara bugete exorbitante. Si arata grozav!

Pe actorul principal in cheama Tony Jaa. Daca-l cautati pe youtube o sa vedeti ce stie sa faca. Pentru mine recunosc ca era un anonim pana acum. Nu prea vorbeste mult in film, in schimb are niste faze de lupta care te lasa masca. Nu se compara cu tata Bruce, dar stilul sau de lupta este ceva diferit si cu un farmec aparte, o combinatie intre toti luptatorii actori de pana acum si ceva mai mult, mai spectaculos, mai brutal, mai realist.

OngBak-BH-04Cand ceilalti actori vorbesc, te doare capul. Limba aia de cacat iti lasa impresia ca sunt toti emo si plang in fata camerei. Femeile sunt androgine. Urmaririle se fac la un moment dat cu motorete pe 3 roti si unii din adversarii lui Tony Jaa imi aduc aminte de arcadele cu fise de la mare despre care le visam noaptea ca am destule fise sa ma joc in continuu. Sunt curios cati actori tertiari care sunt carne de tun pentru eroul principal au fost dusi la spital dupa filmari. Pentru ca vezi cum li se indoaie bate si tevi in cap, cum isi iau picioare care se muleaza pe gatul lor, cum sunt aruncati in sus, in jos si de jur imprejur🙂

Concluzia e ca trebuie neaparat sa vedeti filmul asta! Diseara eu ma bag la partea a 2-a..

Later edit: partea 2 e de cacat, o dau in aberatii de genul trebuie sa devii una cu arma, eu l-am ucis pe tactu si tu vrei sa ma ucizi pe mine dar de fapt te ucid eu daca iei un cutit si te bati cu un crocodil in apa, bla bla bla …. sa nu mai zic de final: huooooo!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

