Multumiri

Acum 30 de minute in drum spre birou, pe Splai, intre IDM si statia de metrou Grozavesti, era sa-mi distrug motocicleta si implicit sa ma sifonez si eu destul de rau. Pentru ca un astfel de eveniment nu putea fi trecut cu vederea asa usor vreau sa multumesc urmatorilor 2 oameni:

– Primarului de sector care este atat de idiot incat a aprobat stropirea carosabilului cu apa de Dambovita. „Spalarea” romaneasca a drumurilor nu este decat un mijloc in plus de a raspandi bacterii si virusi din apele contaminate pe strada si de a le facilita contaminarea populatiei

– Inteligentului care a iesit de pe o strada cu cedeaza, m-a vazut, a avansat pana pe banda 1 si s-a oprit acolo, uitandu-se mirat la mine cum franez si ma duc ca pe gheata 30 de metri, oprindu-ma la mai putin de 2 m de el.

  1. Am patit-o si eu. Diferenta este ca: era noapte, eram pe drum national, pe banda 1 s-a oprit unul cu numere de Italia, in spatele lui o dacie veche (care a incetinit din motor, pana a oprit – deci n-am vazut niciun stop pe frana-) iar eu veneam de departe. Au stat parcati acolo pana mi-am dat eu seama ca de fapt sunt parcati, cand am franat si am ajuns taras la 50 cm de dacie 😀 Mai rau ca in desenele animate/filmele cu prosti. Imi reprosam ca nu am trecut pe banda a 2-a si sa fi depasit fara probleme. Nu-mi terminasem gandul, cand ala cu numere straine (fara semnalizare, bineinteles) a taiat 3 benzi si a intors in mijlocul drumului, pe linie continua, de pe banda 1 pe banda 1, dar pe celalalt sens de mers! Daca as fi ales varianta de a-l depasi pe banda 2 probabil il luam in plin, in timp ce el intorcea fara sa se asigure si fara semnalizare. Morala: in august eu nu scot motorul din garaj! (atunci se intorc, „italienii”). In vara respectiva bilantul a fost groaznic: 4 accidente grave (din ce stiu eu) dintre care un motociclist decapitat! 😦
    Ai grija!

    • mielu007
    • 10 Iunie 2009

    Pe mine ma socheaza ca toti acesti idioti nici nu isi dau seama ca gresesc. Dimpotriva, unii se iau tot de tine si isi elibereaza frustrarile de soferi de conserva..

    Cu italienii, iti dau perfecta dreptate. Am venit odata de la Timisoara si pana in Bucuresti am vazut cel putin 3 cazuri de accidente evitate in ultima secunda cu capsunari care conduceau BMW-uri calarite si cu toba legata cu sarma..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

