Centrala cu inteligenta artificiala

Abia intors din deplasare la Iasi am destule chestii amuzante despre care sa scriu. Prima este despre telefonul groazei.

In prima noapte petrecuta la hotel am dormit foarte prost. Din 30 in 30 de minute suna telefonul cate jumatate de secunda, ca si cum cineva dadea bip-uri. Prima parte a noptii am crezut eu ca visez. Spre sfarsitul noptii m-am dumirit ca acel telefon chiar suna. Am si raspuns pe la 5 dimineata insa nu era nimeni pe fir..

34422-Clipart-Illustration-Of-A-Goofy-And-Friendly-Blue-Ghost-Wearing-A-Hat-And-Waving-While-Trick-Or-Treating-On-HalloweenConspiratie? Glume proaste? Haucinatii? Centrale telefonice bantuite? M-am gandit ca e un caz izolat si am plecat la munca. In urmatoarea noapte colegul meu din cealalta camera incepe sa injure pe la 3-4. Mort de somn adorm la loc insa dimineata imi povesteste ca cineva l-a sunat in continuu si in cele din urma a scos telefonul din priza. 🙂

Situatia deja devenea comica, mai ales ca noi ajungeam in hotel numai dupa 12 nopatea, rupti de somn, dormeam 7 ore si plecam din nou. Mergem la receptie, facem o plangere, ni se promite ca vor investiga sursa insomniilor noastre. Si uite asa vine noaptea numarul 3. Al dracu telefon nu a sunat pana nu am adormit eu, parca stia cand sa bingane ca sa aiba efectul maxim asupra nervilor si odihnei mele.. Il scot si eu din priza, trag niste injuraturi unui spectru larg de oameni, animale si alte obiecte inanimate si ma culc.

641px-Mad_scientist_transparent_background.svg6:30 dimineata. Liniste. Lumea doarme. Brusc…. TELEFONUL DIN BAIE incepe sa sune!! Pana atunci habar n-aveam ca avem telefon in baie. Ma scarific, ma dau jos din pat si il decuplez si pe asta. Deja incep sa ma gandesc ca avem camera posedata. Ma asteptam sa sara un pitic nebun cu un topor din dulap si sa ma fugareasca in jurul mese vorbind pe limba piratilor.. Cand coboram din camera o luam cu asalt pe receptionera care ne spune ca dupa prima sesizare a noastra au observat ca intr-adevar era o problema cu centrala dar ei credeau ca au rezolvat-o. Probabil centrala a prins viata si chiar in timp ce voi cititi asta CIA, NSA si toti ceilalti iau cu asalt Iasiul, sigileaza hotelul si ridica centrala asta pentru a o studia in laboratoarele lor secrete. Tot ce stiu e ca daca as vedea centrala asta mergand pe strada sau prin statia de autobuz  i-as rupe mufele la propriu si i-as da ciocane pana o fac plosca.

Ca sa revin, dupa ce imi spune asta, receptionera nu se mai poate abtine si pufneste in ras, cerandu-si scuze in acelasi timp pentru ca nu e frumos insa situatia e prea comica ca sa mai reziste…Am ras si eu cu ea, putin.. Apoi am lasat curatenie luna prin camera inainte de plecare =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

