O curva frigida si moralista

2987685Ii avertizez pe toti fanii Madonnei ca acest articol contine cuvinte licentioase si injurii al adresa idolului lor, asa ca ii rog sa citeasca altceva.

Aseara am fost la concertul Madonnei si m-am simtit inselat, furat, batjocorit.

Ca sa fac o mica metafora, m-am simtit exact ca atunci cand mergi la curve si discuti cu pestele inainte. Asta iti promite cea mai buna / priceputa femeie, cel mai tare show, cea mai tare partida din viata ta. Tu, excitat, platesti cel putin 120 RON si normal ca te astepti sa ai parte de o partida buna. In schimb primesti o camera de cacat si surpriza, mai sunt 1000 de oameni cu tine acolo, inghesuiti, care stau la rand. Dupa ce astepti ca un bou 2 ore vine o frigida care se arunca pe spate cracita si zice „Hello Romania, I want tofuck you!” Si tu te urci pe ea numai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ: asta nu geme, nu da ochii pe spate, nu face nimic. Se misca ca un robot apoi la sfarsit spune ragusita „Good bye Romania, have a nice day”.

Organizarea a fost de CACAT! Nu tu semnalizare pentru oameni ca sa stie cum sa ajunga la locurile lor, nu tu organizare coerenta la baruri, nu tu sunet de calitate (spre capatul parcului auzeai un mormait suav), nu tu bude suficiente pt tot poporul. Cel mai important este tupeul celor de la EMAGIC de a vinde bilete intre copaci si boscheti. Este bataia de joc suprema sa-i iei bani omului la gazon B si sa-l lasi sa se uite cum poate la concert.

Madonna m-a dezamagit maxim. Recunosc ca nu aveam mari asteptari de la una care s-a futut cu un Iisus negru in clipul Like a prayer. Oakenfold a incalzit atmosfera pe la 20 si lumea se dezmortea incet incet. Ceea ce nu-mi explic eu este de ce am stat o ora dupa ce si-a terminat DJ-ul numarul asteptand-o pe cantareata ca niste prosti. pe la 21:15 a aparut un idiot in celofan (WTF?) care a facut cu mana la oameni si a disparut dupa ecrane.

Cantecele ei au fost remixate toate, asa ca cei care vroiau sa reasculte hiturile lor preferate au fost cel putin dezamagiti. Vocea Madonnei este de cacat, parca o auzeam pe Zavoranca zvarcolindu-se in lanturi printr-un beci de spital.MARELE SHOW promovat pe TOATE televiziunile a fost MARELE CACAT. Nu a existat un singur moment care sa te lase cu gura cascata. Tot ce am vazut erau niste dansatori care faceau sincron pe scena in diferite costume, timp de aproape 2 ore, si efecte video pe ecranele uriase. Cel mai tare moment a fost aparitia pe scena a unei formatii de lautari care au cantat cateva melodii cu Madonna. PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA? Daca vroiam asta ma duceam in Costinesti, mancam o hamsie si spargeam pusculita pe masa sa dau monezi la lautari si sa fut minore fugite de acasa.

Regina moralitatiiCel mai tare moment al serii (care va fi dezbatut pe larg la toate televiziunile, sunt sigur) a fost indemnul Madonnei de la mijlocul concertului: Am auzit ca in Europa de Est tiganii sunt discriminati. Iubiti tiganii! Iubiti homosexualii! Am huiduit-o pe tarfa pana am ragusit, impreuna cu ceilalti oameni de langa mine. Pai vii tu fata mea de peste mari si tari sa-mi spui mie ca trebuie sa love the gipsy? D-asta am venit noi la spectacol, sa ne dea lectii de moralitate simbolul imoralitatii? Pai ia sa mearga copiii tai la scoala si sa vina cu ochii umflat, fara bani si cu hainele rupte de pe ei, ca i-au prelucrat tiganii in drum spre casa. Atunci ii mai iubesti? Sa stea puradeii insirati in fata casei tale, sa-ti fure gardu sa ti-l vanda la fier vechi, sa-ti ciordeasca oglinzile la Cadillac doar ca sa ti le vanda inapoi cand pleci de acasa. Ii mai iubesti? E usor sa dai lectii cand te uiti la televizor si iti dai cu parerea despre chestii pe care nu le stii si nu le poti intelege, nici tu nici asistenta aia proasta care ti-a spus ca ar fi o idee buna sa spui asta pe scena.

M-am saturat de americanii astia cacaciosi care ne dau noua lectii de etica si moralitate. Acum 60-70 de ani negrii nu aveau voie sa mearga la scoala si Ku Klux Klan  ii ardea pe rug. Peste 4 milioane de americani (15% din populatie) faceau parte din KKK in anii ’20. Pai pe vremea aia in Romania nu se juca hora iubirii cu tiganii si ungurii, dar nici nu erau razboaie civile sau actiuni atat de discriminatorii. Terminati-va odata cu prostiile astea, ca nu sunteti buricul pamantului frate, si romanii se poarta FOARTE bine cu tiganii. Cel mai bun exemplu este modul in care reactioneaza tarile „civilizate” cand astia au inceput sa migreze prin Europa: le dau foc la satre, ii amprenteaza ca pe vite, ii vaneaza pe strazi. Astia sunt marii moralisti ai lumii..

Sa nu mai zic ca am vazut imagini aseara cu staff-ul ei care se intorcea la hotel. Majoritatea nici nu aveau tricou pe ei, se plimbau balalau intr-un hotel de 5 stele cu un prosop in jurul gatului. Pai la voi in America va dadeau aia afara din hotel si va luau la suturi. Dar asa cum spuneam si ieri, jos chilotii in fata voastra..

Nu-mi pare rau ca am fost la concert, e un eveniment la care trebuie sa mergi. Imi pare rau ca toata isteria mediatica din jurul evenimentului a creat niste asteptari mult prea mari in randul oamenilor fata de ceea ce ne pot oferi organizatorii si nu in ultimul rand, Madonna. Ca sa nu mai comentez despre faptul ca nu a tinut nici o conferinta de presa, nu a interactionat deloc cu noi. A venit, a cantat, a plecat.. Cand o sa o intrebe cineva despre Romania o sa spuna: Cine erau astia? Am cantat eu acolo? Aaa, daa, xenofobii aia care m-au huiduit..

Later edit: Ce s-ar fi intamplat daca Madonna sustinea un concert in Belgia si la sfarsit spunea: „Am vazut la stiri ca sunt multi pedofili la voi. Trebuie sa ii iubim pe copii, dar nu in felul acesta!”. Sau Bjork in timpul unui concert la NY sa tina predici: „Am vazut ca este o comunitate mare de musulmani aici care nu este privita cu ochi buni. Arabii au aceleasi drepturi ca voi.” 🙂

  1. Bravo ,foarte bun articolul ! Cred, cel mai bun articol despre concertul Madonnei de aseara ! Am inteles ca doar cei care au dat 6 milIoane pe bilet au avut mai mult noroc (!!!?) ,pentru ca au vazut-o si auzit-o mai bine ! Dar si-au dat seama si de efectele digitale bagate pe vocea ei si de greselile de sonorizare ! Ai drepTate in ce-i priveste pe americani , in mare parte, populatie de idioti si in ce-o priveste pe Madonna cu sfaturile ei moraliste, sa-i iubim pe tigani si homosexuali ! Daca multi dintre cei care au platit biletul au invatat sa-si asculte instinctul de acum incolo ,parca tot mai e un castig ! Asa ramanem cu un „Huooo” din toata inima la toate nonvalorile din Vest ! Pentru indragostitii de fitness la babe DE 51 DE ANI,le spun doar o gluma : O BABA STATEA ATARNATA DE O BARA A BALCONULUI EI DE LA ETAJUL 10 ! De JOS NISTE ROMANI SUGUBETI SI „ INIMOSI ” COMENTAU : SE TINE BINE BABA LA VARSTA EI… !

    • mielu007
    • 27 August 2009

    Huooooooooo ne place 🙂

    • Emil
    • 27 August 2009

    Bine Mielu! Din punctul meu de vedere a fost concertul unei infumurate, plina de ifose si cu un sictir total fata de public. La ce control au facut aia de la BGS puteam sa fi adus gratarul de acasa, il asezam sub copacii aia, puneam doua-trei randuri de mici, niste ceafa, bere aveam si sa vezi ce ne distram pana dimineata in parc! Cred ca daca ar fi cantat cu vocea aia de 2 bani in parc la Sebastian, o luau tiganii cu huooo de pleca singura. Ca sa ne revenim, va propun sa mergem pe 6 sept, tot in parc la Izvor, dar moca, la concert Stefan Banica Jr.!!!

  2. mie mi-au descoperit la intrare cotrobaindu-mi in geanta o ciocolata milka si inca cateva batoane diverse dar i-am sfidat pe agenti manancandu-le in viteza numai ca sa nu le arunc. e ok asa, macar toporul nu le-a atras atentia

    • michael
    • 27 August 2009

    sunteti niste invidiosi si afoni. madona e ravisanta iar tiganii au dreptate

    • mielu007
    • 27 August 2009

    apropo de topoare la intrare, la gazon b, dintre copaci, puteau sa ne lase si cu pistoale la noi, oricum nu eram destul de aproape de scena :))

  3. Bravo , ma bucur ca am in jur oameni ca tine..Super bine ai scris ! Felicitari !

  4. Madonna sucks. Long live Michael Jackson! 🙂

  5. Felicitari pentru blog!

  6. Daca esti tampit siti place Madona ce pot sa iti fa ceu?

    • Cosmin
    • 28 August 2009

    In aceasi ordine de idei comentariul tau sa incadreaza la categoria „Complexele unui labagiu nefutut”. Nu ca nu as fi de acord ca organizarea a fost jalnica sau ca vocea a lasat mult de dorit. Dar ce te asteptai sa se intample la un concert mai mult decat sa cante inconjurata de niste dansatori? Si da la concert au fost piesele remixate, daca vroiai sa asculti originalul o puteai face linistit acasa, fara sa inghiti atat praf si sa ocupi spatiul inutil. Iar daca o consideri o curva frigida de ce ai mai venit? Pentru ca esti atat de snob incat nu puteai rata concertul? Iti meriti soarta.
    In privinta mesajului privitor la discriminare pe mine m-au deranjat imbecilii ca tine care au huiduit. Vezi tu unii au evoluat din 1920 pana acum, altii au ramas la acelasi nivel si nu pot sa depaseasca momentul.

  7. La concertele mari întodeauna vor fi probleme pentru că organizatorii habar nu au ce să facă. Preferă să scadă din numărul budelor ca să fie mai mult spaţiu pentru omii leşinaţi de sete. Mai bine. N-ai ce bea, n-ai ce pişa.

    Aşa am păţit la rolling stones.

    De Madonna ştiam că-i varză life.

  8. de doi leii , vroiai sa te si pupe 😀 , mare frustat esti 🙂

    • mielu007
    • 28 August 2009

    Cosmin, din comentariul tau inteleg ca tu faci parte dintre cei care „au evoluat” din 1920 incoace.. O arzi pe stilul politically correct si inghiti orice bullshit pe motiv ca se putea si mai rau sau ca nu stim noi ce e bine si frumos.

    Eu si ceilalti romani „vechi” suntem prosti, snobi si inapoiati in timp ce tu faci parte dintre cei care si-au dat chilotii jos in fata Madonnei apoi au plecat apoi fericiti acasa, convinsi ca s-au purtat ca niste occidentali adevarati, mandri de fapta lor.

    • karmella
    • 28 August 2009

    Bun articolul,felicitari. Madonna insa e o valoare in muzica pop si e cu atat mai merituos pentru ea cu cat la varsta pe care o are demonstreaza ca poate canta si se poate misca la fel ca la 20 ani. Cat despre momentul cu tiganii…foarte bine spus. Am fost si eu acolo,si am fost revoltata pentru ca..ne ajung tiganii nostri manelisti,ne ajunge cat le toleram infractiunile si ne ajunge cat de mult rabdam sa fim batjocoriti de acesti nomazi,incat sa mai putem inghiti sfaturi din partea strainilor,indiferent daca aceste sfaturi vin de la Madonna sau de la Papa de la Roma.
    Cat despre organizare,eu ma asteptam sa nu se vada nimic,insa nu ma asteptam sa stau pe un maidan plin de scaieti si de praf. Efectele au lasat de dorit,ecranele mult prea mici si putine,iar in ceea ce priveste vocea…nu comentez … are o voce foarte puternica si vina e a sunetistului care nu a stiut sa armonizeze vocea cu negativul,astfel ca uneori a parut stridenta. Si in alta ordine de idei..era concert live…la modul in care a dansat doar nu v-ati fi asteptat sa auziti totul ca la televizor?

    • douaceaie
    • 28 August 2009

    foarte tare, bravoo

    Nou articol: DouaCeaie participa la Wella htp://douaceaie.wordpress.com/preselectia-si-seminar-wella-la-brasov/

    • vika
    • 28 August 2009

    TE-AI DESCRIS PERFECT!!!

    CITAT

    „PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA? Daca vroiam asta ma duceam in Costinesti, mancam o hamsie si spargeam pusculita pe masa sa dau monezi la lautari si sa fut minore fugite de acasa.”

    Asa este, iti dai seama ca de 120 de ron puteai sa
    asculti pe Salam, Parizer si toate celelalte „mezeluri made in romania” pe litoralul romanesc sau la un gratar (neaaparat cu mici)!!!
    Pacat ca ti-ai batut joc de bani!!!

    • Pires
    • 28 August 2009

    He man!
    Really nice article!! Bravo, I’m happy that there are Romanians like you, who see the reality as it is and are not dragged in these illusionary Thunder-bullshit of this system, which they promote as „Freedom”. Madonna’s and „Stars” like Madonna are sponsored millions of dollars by this order, just to keep you and me and all of us, kind, good-hearted and hardworking people in an illusion that we are FREE. And to keep us asleep about the dark truth, that we are just slaves to them and let our countries be raped by their corporations,etc…

    Excellent analysis, keep on going and i’ll wait for your next article 🙂

  9. Damn dude inteleg perfect ce vrei sa spui. Isi permite o fufa care baga numai conopida-n ea sa vina sa ne zica noua sa iubim tiganii si homosexualii. Tiganii mi-au furat banii de mancare tot timpul cat am fost in scoala generala, mi-au furat tigarile, mi-au ciordit doua telefoane, etc. Tiganii nu sunt ca negrii. Am mai auzit de afro-americani doctori, avocati, CEO etc, dar tigani n-am vazut decat hoti violatori barbari si inculti.

    • Mr. Technologic
    • 28 August 2009

    fix mentalitate de taran roman si prost. exact asta a fost atitudinea majoritatii celor prezenti acolo.
    v-ati comportat, cei mai multi, ca si cum madonna e curva voastra si voi ati platit-o sa presteze pentru voi, fara ca voi sa miscati un deget; ca daca va scad burtile iesiti din randul cocalarilor.
    cand a ridicat unu’ din public (inainte sa inceapa concertul) o revista porno, v-ati extaziat ca niste animale. (imi cer iertare fatza de animale ca le jignesc comparandu-le cu acei „oameni”). cred ca daca se proiectau pe ecrane numai tzatze si cururi, ati fi fost si voi multumiti.
    habar nu aveti cum sa va comportati la un concert, nu stiti sa faceti diferenta dintre o manifestatie muzicala si un meci de fotbal. parca erati coborati din galeria stadionului ghencea…
    sunteti limitati la gratare si manele. daca nu puteti iesi din acest peisaj, chiar nu aveti ce cauta la un concert ca cel de acum doua zile. asa ca mai bine nu mai veniti… prezenta nu e obligatorie.

    • just_around
    • 28 August 2009

    Te-ai descris intr-o singura fraza: „Nu-mi pare rau ca am fost la concert, e un eveniment la care trebuie sa mergi.”
    Mai bine te duceai la curve de banii aia… Macar asa intelegeai si tu ceva 🙂

    • Mika
    • 28 August 2009

    Aveam o parerea mai inalta despre Madonna, dar cu ocazia asta s-a dovedit ca am fost naiva. Exista o zicala la noi..”daca taceai, filozof ramaneai”- valabil pt Madonna. Presupun ca nu mai e la moda sa salvam planeta, ci pe tigani..

    • mielu007
    • 28 August 2009

    @ Mr.Technologic: pentru cineva care se crede superior „taranilor romani” esti ingust la minte. Lumea nu se imparte in cocalari si voi, simandicosii, asa cum cei care se manifesta in public nu sunt neaparat membrii de galerie.
    M-am saturat pana peste cap de „domnisoare” ca tine care stramba din nas cand vine vorba de de Romania si dau vina mereu pe ceilalti pentru ce se intampla in jur, fara insa a face nimic. De cate ori ti-ai repetat tu noaptea ca iti doreai sa te fii nascut in alta tara de atatea ori m-am rugat eu sa scapam de eunuci ca tine.
    @ vika: Madonna si-a batut joc de banii mei, nu eu. Venisem cu intentii bune la concert. Oricum ai fost foarte funny.
    @somberito: pe mine nu m-a enervat atat de mult ca a spus-o, ci CAND a facut asta. Putea sa tina dupa concert o conferinta de presa si sa ne impartaseasca ideile ei nestingherita. Oricum nu o asculta nimeni.

  10. ahhaha esti cam limitat, dar pari f tanar asa ca mai e timp.

    • alex
    • 28 August 2009

    De acord cu Cosmin. Din pacate esti in majoritate. N-am citit de mult un comentariu mai oribil, sexist, xenofob, etc. etc.
    Vai si amar.

  11. aleluia.. in sfarsit un om care a grait adevarul..limbajul cam colorat..dar asta e probabil din cauza frustrarii acumulalte in timpul concertului o caruta de bani dati pe nimic.. te inteleg.. ah si chiar regretam ca nu mi-am luat bilet la concertul madonnei:))) acum regret ca n am fost acolo sa arunc cu ceva in ea… ignoranta tipica americanilor au auzit ca in europa de est se intampla ceva…dar sunt total pe dinafara problemeisi cu toate astea se implica.
    in irak afganistan..inteleg ca sunt petrolul si traficul de droguri la mijloc, iar paravanul e valul purtat de femei (un chin pentur ele)..astept sa vad cum se vor implica ei in problema tiganilor…
    ignoranti

  12. Da-o dracu de vedeta! Imi placea ,dar urmarind reactiile de dupa concert, inclusiv a ta mi-a facut scarba! Unicul artist total regretatul M.J.

  13. Corect, man! Ce ma enerveaza mai mult e faptul ca nu si-ar fi permis sa faca asta la Moscova. Dar la urma urmei eu ii astept pe Rush si pe Judas Priest. Mi se rupe de urata asta care inca n-a aflat ca are 50 de ani.

  14. Toti o mai venerat-o…desi e de doi bani.

  15. No ! Asa cum zici tu….nu poate fi decit politica romaneasca de azi !!!

  16. Bună! Ai fost foarte dur, dar ai dreptate, totul e argumentat, suculent scris şi serios. Mărturisesc că atunci când ai postat pe blogul meu şi am văzut titlul link-ului, am amânat vizita, la gândul că e chiar ceva doar … licenţios 🙂 cum spui tu. Şi am avut impresia că te referi la viaţa ei personală. Dar tu te-ai referit la spectacol. Într-adevăr, dă impresia de frigiditate în raport cu publicul. În rest, am un amendament, adică nu-i OK să-i judeci pe americani en gros. America e paradoxală, „două într-una”. Are farmec şi măreţie, dar are şi contrariul. Ca viaţa.

    Revenind la Madonna, cred că ai exagerat, din cauză că te-a enervat. 1. Nu-i ea de vină pt organizare (logic, oricine îşi doreşte ca organizarea show-ului în care performează să fie perfectă – cum a fost la Michael Jackson, de exemplu). 2. Mai cred că nu merită doar înjurată, ci şi admirată, pentru modul în care se mişcă – unele de 20 de ani n-ar ţine pasul.

    Dar tu ai avut tot dreptul să faci astfel de observaţii ca spectator. Succes în toate! 🙂

  17. genial articolul. nu am fost la concert dar nici nu’mi trece prin cap sa infirm vre;un argument. si madonna sa’si ia intai toti tiganii la ea acasa; bine i’ati facut c’ati huiduit’o!

    succes in continuare;)

    • instalatorul
    • 30 August 2009

    Mielule, curajos articol. Sa o luam putin tehnic: la cum platesc organizatorii romani, marile vedete vin pe aici la apus de cariera, ca sa mai grebleze niste bani pentru pensie. Unele dintre aceste vedete reprezinta insa ceva prin ele insele si atunci merita efortul de a le vedea chiar si atunci cind sunt in declin (continua sa fie niste domni si doamne ale muzicii), altele nu iar Madonna este din a doua categorie. Daca bugetul organizatorilor a fost fix si Madonna s-a lacomit la indemnizatie, atunci nu au mai ramas bani destui pentru o buna organizare, altfel biletele ar fi fost de neplatit, asta creditind totusi organizatorul cu un minim de bune intentii. Piesele muzicale americane traiesc in special prin orchestratie, care este de exceptie, intotdeauna ceea ce suna „in spate” este aproape de perfectiune si mai putin prin melodia principala, solistica, cu exceptia cazurilor unor voci deosebite. Va aduceti aminte poate ca Michael Jackson facea furori cu o piesa care nu era altceva decit un „ala-bala-portocala” dar exceptional orchestrata. In general, permiteti-mi sa va sugerez ca in viitor sa nu va risipiti banii (pe care ii puteti utiliza altfel) pe vedete la apus care nu sunt, cum scriam mai sus, doamne ori domni ai muzicii si carora, prin actul de a merge la concertul lor poate unic in cariera in Bucuresti, le aduceti un omagiu, veti sti singur cine merita omagiul dumneavoastra si cine nu. Sa nu uit: regretatul nostru Dan Spataru a afirmat odata, simplu si direct: cintaretul e cintaret pina incepe sa vorbeasca, cintaretul trebuie sa cinte atunci cind este pe scena si nu sa faca altceva. A avut perfecta dreptate, de la cei mici pina la cei mari si consacrati, rar au spus altceva decit prostii cintaretii care s-au apucat de vorbit pe scena. Si chiar in incheiere, un sfat pentru cei mai tineri: nu mai acceptati cererile cintaretilor de a cinta publicul odata cu ei sau in locul lor: dumneavoastra platiti bilete, uneori foarte scump, pentru a asculta ceea ce cinta cei de pe scena si nu pentru a cinta in locul lor, din sala ori de pe stadion, tot pe banii dumneavoastra.

    • zurvan
    • 31 August 2009

    Lol… mi se pare amuzant cum romanii mereu se simt foarte importanti. Nu pot sa te contrazic organizarea a fost execrabila dar parca ar fi primul concert la care a fost asa, da madonna nu a fost cine stie ce dar asta e madonna pe asta se axeaza daca aveai curiozitatea sa te interesezi nu aveai de ce sa fi dezamagit (adecatelea mai nene daca te duci la madonna si astepti spectacol ca la stones sa fi sanitar), da te-a facut sa astepti 1 ora nu doua ca era anuntata la 9, dar nu e nimic deosebit nici un concert nu incepe la ora anuntata ca nu e parada garzi regale, daca tu confunzi folclorul autentic cu guta este treba ta personala si mai ales fa diferenta intre inclinatia spre pornografie si conduita (adeca daca ea se arde la ochiu maro nu are voie sa iti sesizeze tie ca esti un rasist homofob?). Ii acuzi pe alti ca sunt superficiali dar nu esti in stare sa fi obiectiv intr-un comentariu. Nene comentariile astea populiste si ieftine sunt infinit mai penibile decat gestul madonnei asa ca sa fi tu sanatos …

    • flo
    • 31 August 2009

    nu stiu cine esti tu mai pulica-mielu’ dar sigur esti mai prost decat prevede regulamentul.

    • GIGI
    • 31 August 2009

    Fratelo ai dreptate cu Madonna dar cu tiganii nu prea ,saracii pot fi educati dar daca nimeni nu le arata ce e bine si ce e rau … Cand fura prin autobuze si loomea ii vede , nimeni nu face nimeni nimic , in loc sa le sparga capetele , eu in tinerete am avut probleme cu aceasta rasa care „imi furau biscutii” la scoala si erau si multi , parintii lor niste interlopi cunoscuti din bucuresti , la un moment dat ma saturasem si i-am luat la paruit pe mai multi , dupa m-au cautat vreo 4 – 5 zile pe la scoala in grupuri de 15 – 20 , problema a fost ca taticul era sef la cercetari penale si dupa vreo 2 saptamani de chin i-am povestit de gipsy si nu a facut altceva decat sa se duca peste ei cu trupele DIAS , nu de alta dar erau cautati de mult si au gasit si juma de chil de heroina pe la ei prin casa , iar dupa acest mic incident „tziganusii” ma chemau sa joc fotbal cu ei .

    • viataprinromania
    • 31 August 2009

    Bun articolul si parca e scris de mine.
    @ cosmin dute-n-pula mea habar nu ai de nimic.
    @ Mr. Technologic esti cretin ai citit printre randuri si esti praf cu mireasma de cacat.
    @ Gigi pana la urma nu ai spus decat ca esti jmeker ca e tactu in DIAS. iar diasul actioneaza la comenzile date de un pusti lu tacsu si tacsu se duce cu trupele dias de capul lui si calca tigani pe gat.
    @ zurvan daca taceai erai mai pe placul meu, populist ? pai esti imbecil vrei ca asta pe blogul lui sa scrie precum un politician nu ti-a ajuns dracu cenzura ? ce vrei sa scrie ca e totul roz in tara asta ?
    Concertul madonei a fost o muie cu cacat pentru ca si ea stie ca e ultima cantare a lebedei si ca in Romania oricum numai vine niciodata si sa nu uitam ca este o mercenara imputita a venit a facut post sincron (playback) a luat banu si dusa a fost.

    Citesc aceste randuri si nu imi vine sa cred ce rasa proasta sunt unii romani care musca de cur fara motiv care comenteaza fara sa stie subiectul care cred ca daca ataca lumea ii va cataloga drept find cunoscatori.

    Am observat in timp cum la fiecare masa la fiecare petrecere e cate un cacat care contrazice mai pe toti ca sa para interesant cand el nu stie nici cnp ul lui.

    In viziunea altora atunci cand contrazici pe cineva inseamna ca sti despre ce e vorba deci inseamna ca esti in tema din moment ce iti permiti sa contrazici problema ca aceasta arma este in general a prostilor pentru ca un destept nu combate ci isi spune civilizat opinia.

    Nu este cazul meu sunt cat se poate de necivilizat si vreau sa spun ca acest comentariu la adresa madonei (am scris numele cu litera mica pt ca nu sau 2 bani pe ea) este superb scris si parca au fost luate gandurile din capul meu si postate aici.

    Toata organizarea a fost o muie cei ce au organizat au fost niste muisti iar cacata asta tot o muista dar cu negrii.

    Iar pentru cei ce insista ca sunt eu xenofob si rasist nu as vrea decat sa isi imagineze un negru cu o pula mare ca o fute ori pe masa ori pe sorasa ori pe prietena lor. Dupa aia cred ca isi revin.

    Tiganii ? la ce cacat sunt buni ? spuneti de educatie ? pai vrea vrounu sa fie educat ? prefera sa spele parbrize cu forta si sa vanda la semafor 7 seri.

    Toti vor sa fure si sa isi faca traiul usor asa este dar nu si astia. Tiganii vor satisfactia ca te-au furat ca rad de tine si ca tu numai ai bani sau de mancare in geanta la scoala.
    E satisfactia lor in prostia lor crezand ca atunci cand inseala si fura pe unu mai destept decat ei ca sunt mai destepti ca cel pacalit.
    E vorba genetic de o blocare in dezvoltarea creierului lor al gandirii lor si a face lucrurile intr-o ordine logica.

    Plm poate unii nu ma inteleg dar crdeti-ma cand va spun asta … Nu sunt tigani prea multi in tara asta de care sa fii mandru nu multi stiu sa munceasca si mai toti vor sa te fure si sa te faca.

    SI pentru cei ce iau apararea la tigani as vrea sa le fie dusa la produs femeia sora sau mama timp de 5 ani. Si cand se va intoarce din mana tiganilor cu rozeta sparta fasaind acasa sa isi aminteasca ei ca odata luau apararea tiganilor.

    Nu am patit prea multe cu tiganii din cauza staturii mele si a faptului ca nu dau inapoi am fost taiat pe burta cu sabia am primit si o cazma in buza au incercat sa imi taie si tendoanele de la picior am si un omoplat dislocat dar nici ei nu au iesit bine din mainile mele.
    Asa ca pentru cei ce iau apararea tiganilor nu le doresc decat sa aiba deaface cu tiganii si sa inteleaga ce inseamna tigan pentru ca altcumva vorbesc precum madona de probleme pe care nu o intereseaza.

    • mielu007
    • 1 Septembrie 2009

    @viataprinromania daca esti din bucuresti te invit la o bere :))

  18. asa ….spunei tarfei ce avem noi pe inima

    • razvan
    • 1 Septembrie 2009

    Eu am fost la concert si mi-a placut! Ar trebui sa fie un model pentru toti handicapatii din muzica romaneasca, care habar n-au sa faca un spectacol, care nici macar nu stiu sa numere 100 de dansatori cati a avut Madonna, care nu se misca nici 10 minute intr-un concert(nu 2 ore cat a sarit, dansat, plimbat pe scena Madonna) care nu au 35 de tinute in dulapul lor de acasa (cate a schimbat ea intr-un concert).
    Ce sa mai zic de 5.000 de tone de echipamente, de o scena pe care noi nu vom fi in stare sa o facem nici in urmatorii 100 de ani!!
    Si s-a trezit si tataie ala de la holograf sa comenteze despre prestatia Madonnei, care la 51 de ani arata mai bine decat o pustoaica din clasa a 12-a, care a dansat in continuu 2 ore, si care normal ca nu putea canta perfect pentru ca efortul fizic este foarte mare. as vrea sa-l vad pe acest ilustru ziarist sarind coarda si tastand corect!
    dar s-au gasit acesti handicapati care vin si stau pe scaun in concert sau se sprijina de un microfon 1 ora (pentru ca mai multe melodii nu au) sa o critice pe o tipa careia trebuiau sa-i pupe picioare alaturi de Elvis, Michael Jackson, Beatles si altii, pentru ca muzica exista!
    Plus de asta nu cred ca Madonna trebuia sa numere budele si pubelele de gunoi, aia e vina organizatorului care a stiu ca romanul oricum e taran si tigan si se va pisa in boschet nu la toaleta ecologica pentru ca miroase, si va arunca gunoiul langa el pentru ca nu are ca acasa un valet care sa-i duca paharul la gunoi!
    Dar animalele nu au remarcat si norul de fum de tigara care se ridica pentru ca fumau de rupeau ca niste “oameni civilizati” desi oamenii erau inghesuiti, ca la orice concert in orice oras al lumii. Asa e la concert, nu putem avea scaune pentru toti „nobilii” acestei tari, pentru toate aceste personalitati de cartier care la concertele lui Guta se scuipa cu seminte. Daca vrei sa auzi bine mergi acasa pune un dvd si auzi perfect si ai loc in primul rand!
    Ce ar fi sa-i injuram si pe cei de la U2 care militeaza pentru pace, de ce nu le spunem si lor ca razboiul e benefic si trebuie sustinut, ca si ura impotriva tiganilor, negrilor, homosexualilor, etc.
    Poate ca toti care militeaza impotriva razboiului si a discriminarii ar trebui impuscati pentru ca sunt niste tampiti!
    in ce oras civilizat ati mai vazut sa se sara gardul la iesire?? eu am iesit in 5 minute afara sa fiu impins sau bruscat si nu cred ca era nevoie sa ne cataram pe garduri ca niste animale si apoi sa comentam ca nu am avut conditii decente!
    citim aceste articole ale unor inculti pentru ca suntem o tara de inculti, ne purtam ca niste animale dar ne dorim sa fim tratati ca niste regi.
    eu consider ca astfel de concerte trebuie sa fie manuale pentru formatiile noastre care fac playback si cand dau interviuri, care canta o jumatate de ora stand sprijiniti de un microfon, pentru cei care au o formatie impresionanta de 3 dansatori care se incurca in 3 sincroane, pentru cei care nu stiu sa scoata 3 cuvinte si atunci cand in sfarsit reusesc intr-o propozitie fac 3 dezacorduri!
    in ceea ce priveste acest articol, daca asta inseamna ziaristica la noi, daca astfel de oameni reprezinta un ziar, no comment!

    • Lucian Dobrovicescu
    • 1 Septembrie 2009

    Mielu!

    Daca te-ai simtit furat, badjocorit si mintit ducandu-te la Madonna ca la bordel, am o veste proasta pentru tine. Asa e la bordel! Daca te-ai dus pentru putina pizda la tanti batrana cu braul de lana, nasol: ea nu se fute cu alde tine, prietene. comparatia ta e perfecta si te-ai dus si tu ca toti mitocanii de acolo, sa vedeti putin lindic american si va mirati ca ati luat teapa. Pai, repet, prieteni, asa e la bordel!

    Pula mea, tu chiar n-ai fost la concerte in Romania? Tu nu stii ca organizarea e oricum, proasta? tu chiar nu te asteptai ca concertul Madonnei la bucuresti sa fie singurul concert din lume unde se termina PAHARELE de bere, nu berea, cu JUMATATE DE ORA INAINTE DE INCEPEREA CONCERTULUI??? (apropo, URSUS, la voi nu exista demisie de onoare, ceva? Pula mea, ca sa zic asa, v-ati facut de mega-cacat sa va vinteti berea – buna, de altfel – in PAHARE DE PEPSI???? E jenant!)

    Back to you, Mielu: tu chiar n-ai fost in praf la concerte? Bre, pai eu aveam praf si in ochi la Obudai budapest la Cure dar n-am zis nici pas! Bre, era sa lesin de caldura la Red Hot Chilli Peppers, dar asa-i la concert, bre! E dur si daca nu rezisti, atunci te duci la VIP lounge.

    In rest, sunt intru totul de acord cu tine: muie pentru speech-ul politic corect! Poti sa dai search dupa blogul meu sa vezi ca sunt sincron cu tine la faza asta!

    Dar sa stii o chestie: tiganul nu-i nascut hot! el devine hot din cauza de ma-sa si tac-su dar si din cauza unuia ca tine care nu-i da nici o sansa! Adica, da, muie Madonnei pentru ca vine si ne da noua lectii de corectitudine politica, dar muie si tie pentru fascismul tau!

    ai amintit bine de KKK, numai ca n-ai fost suficient de dur: KKK a pretins tuturor admiratorilor BEATLES sa vina sa arda pe stadioane discurile formatiei ca urmare a unei declaratii perfect adevarate a lui John Lennon conform careia sunt lmai populari decat Iisus. Asta se intampla in 1965 si ZECI DE MII DE DOBITOCI si-au distrus vinilurile intr-o furie purificatoare. Tot in anii 60, adica in 1963, imediat dupa asasinarea lui JFK, o tanara de culoare devenea pentru prima data STUDENTA.

    da, americanii au multe motive sa roseasca, insa iar gresesti: Madonna nu a venit ca un emisar al americii! Ea a venit ca asa a vrut pizda ei! Deci sa nu exageram si aici.

    Ca sa inchei: nu trebuie sa-i iubesti pe tigani, dar trebuie sa-i respecti in aceeasi masura in care le ceri americanilor sa-i respecte pe negri. Sau in aceeasi masura in care le-ai cere evreilor sa-i respecte pe palestinieni. Altfel, vei fi aidoma miilor de mitocani care s-au dus la madonna sa-i vada pizda si – surpriza – n-au vazut-o!

    • mielu007
    • 1 Septembrie 2009

    Salut Lucian. In mare sunt de acord cu tine, multi insa m-au inteles gresit. Nu sunt rasist sau fascist. Cu toate astea ii inteleg perfect pe cei care ii urasc pe tigani: cand eram mic prin cartier si mergeam la scoala ori ii bateai tu, ori te bateau ei.
    Am ceva cu americanii cacaciosi care ne tot dau noua lectii de moralitate.Am huiduit-o pe Madonna pentru ca nu era cazul sa ne tina acea predica la concert, ceea ce a facut ea de-a lungul carierei ei nu o califica DELOC pt asta. Nu am ceva cu mesajul transmis, ci cu locul, momentul si emisarul sau.

    • somerio
    • 1 Septembrie 2009

    :)) foarte tare

    adevarat… si foarte tare !

    • somerio
    • 1 Septembrie 2009

    ba’ oameni buni… curva asta de madonna este doar o creatie a marketingului bine gandit.

    eu o includ in aceeasi categorie cu dan diaconescu… adica arata omului ce vrea sa vada… si cum prostimea e mare (gen cosmin care a comentat mai sus), oamenii vor sa vada astfel de zdrente dansand pe scena in curu’ gol…

    asta e un fel de roxy manelista a muzicii pop

    scuze, dar Michael Jackson facea oamenii sa lesine la concerte… si asta ne-a facut sa lesinam dar de plictiseala…

    • Lucian Dobrovicescu
    • 1 Septembrie 2009

    Salut Mielu!

    Greseala ta este ca ii intelegi perfect pe cei care ii urasc pe tigani! Daca nu vei fi capabil sa treci peste asta, nu vei face altceva decat sa te transformi in acei americani cacaciosi care dau lectii de moralitate fara sa fie indrituiti s-o faca. Intelegi? Daca nu te opresti din aceasta toleranta a fascismului, devii … Madonna! Si chiar ar fi pacat! 🙂

    • kelsey
    • 1 Septembrie 2009

    Sunt cu totul de acord cu,comentariul nr.11
    Adica tu oi fi un bucurestean de cacat care se culca si se trezeste in cacat,maninca si bea din cacat,cu un job de cacat si care sta in cel mai de cacat oras din lume.
    In continuare pot sa-ti spun ca oameni ca tine ,multi din pacate ,la 14-15 se trezeau si se culcau,poate si acum dupa o anumita varsta cu poza „curvei” de madonna naked agatata pe toti peretii din dormitor si fac laba doar uitandu-se la ea,ca o pizda in toata splendoarea ei nu ati vazut in viata voastra.Si spectacolele astea adevarat sunt facute pentru prosti ca tine care au de dat un ban sa se imbogateasca altii.Bravo lor!!!!Faceti si voi la fel daca puteti si sa ramineti in istoria omenirii ca ati facut ceva dansind chiar si in pielea goala si vocea ragusita.Pana atunci puneti mana pe treaba si aratatilor „cacatilor de americani” ca voi nu sunteti la fel.Si la fel pana atunci CIOCU’ MIC !!!!!

    • mielu007
    • 1 Septembrie 2009

    @ kelsey : gand la gand si coprofag la coprofag trag, la fel tu si cu cosmin. Comentariul tau de om „superior” imi dezvaluie faptul ca te masturbezi pe afise cu backstreet boys si ca ti-ai udat chilotii te-a dus mata la mcdonald prima oara cu banii castigati in parcari de TIR la tine in Timisoara..
    D-aia am si lasat comentariile la liber, sa descopar snobii de azi, viitoarele persoane publice de maine.
    Ciocu mic de ce? Sa va autoproclamati voi lideri de opinie?

  19. Bravo BRAVO, BRAVO!!! Foarte bine ai zis, n-am fost la concert dar nici nu-mi pare rau ca n-am ajuns.Intuiam ca Madonna e varza cand canta life.Iar faza cu tiganii sa si-i iubeasca ei, in pizda ma-mii lor de americani imputiti care stiu doar sa dea lectii la altii.Show de rahat..

    • Sergiu
    • 2 Septembrie 2009

    Se vede clar o frustrare puternica in vorbele tale dar in linii mari ai dreptate, cel putin legat de organizare si pretentii, in schimb eu sunt fan Madonna, cel putin muzica ei veche, cea reprezentativa, nu remix-urile ”astea trendi”; oricum degeaba toata agitatia asta, e clar ca suntem priviti ca o gloata de animale fara cap si fara stapan, altfel ne vorbea in latina veche daca auzeau ca suntem ”prea titrati”.

    • dinu
    • 2 Septembrie 2009

    1- Daca nu iti placea oricum Madona atunci ce ai cautat la concert??????
    Esti penibil sa dai atatia bani pentru ca „nu se poate sa nu mergi”

    2- In legatura cu cei din vest apropo de tigani;
    au cazut in aceeasi situatie in care te gasesti tu = nu e politicaly (nu se face) correct sa critici tiganii si negrii deci aia pot face ce vor ca nu-i injura nimeni

    Asa ca nu cred ca esti in pozitia sa-i critici!!

    Cat despre americcanii care-s f prosti/tampiti etc… d-aia au ajuns frate cea mai puternica tara din lume ca-s prosti hahahaha…. Gandeste inainte sa vorbesti :)))

    • Lucian Dobrovicescu
    • 2 Septembrie 2009

    bravo Dinu! (comment n 51)
    Apopo: incearca sa-i intrebi pe astia care spun ca americanii sunt de cacat, prosti etc., incearca sa-i intrebi ceva despre misiunea Apollo. Evident, dupa ei, sigur n-au fost americani pe luna, ci numai intr-un studio. sa vezi cum iti explica ei ca nu cade lumina cum trebuie in nu stiu ce cadru, ce le stiu baietii, dar sa vezi ca habar nu au ca dupa apollo 11 a fost si apollo 12 si 13 si tot asa, pana la 17. In principiu, te invit sa te distrezi cu prostia lor: au sa-ti explice chestii „clare”, imposibil fizice, care ii dau de gol pe americani, dar habar n-au de povestea toata, de evenimentele din jur. E schizofrenie clara! A, si toti sunt baieti si toti sunt cam legionari. Asta vei descoperi incet-incet! Enjoy the romanian version of being a redneck. :))

    • ionutpa1xpro
    • 3 Septembrie 2009

    bun articolul bravo

    • viataprinromania
    • 3 Septembrie 2009

    razvan
    @ kelsey – esti prost rau si plictisitor se pare ca tactu era o curva comunista ce isi tinea gura prin casa de frica lu` nea comunistii.
    @ razvan – razvane imi place cum gandesti numai ca iti scapa ceva madona si alti monstrii sacrii canta de 30 de ani. Pe vremea cand noi inca stateam la cozi nestiind ce urmeaza sa „bage” la alimentara.Nu avem cum pentru inca cel putin 10 ani sa o ajungem din urma nicidecum si sa nu uitam aia sa „fatat” in america cu biznisu iar aici e romanica trista si departe de toti si toate.
    @ lucian – respectele mele se pare ca detineti ceva circumvolutiuni 🙂 si o spun cu drag – … totusi se pare ca nu aveti prea mult deaface cu aceasta breasla de tigani care sa va fure ceasul de la mana sub amenintarea cutitului la gat. Sau sa trebuiesca sa va bateti cu 3 pentru ca v-au atins femeie in locuri intime …
    Toata copilaria imi este marcata de batai cu tigani si nu am cum sa imi modific nicidecum mentalitatea. Am fini tigani si ii iubesc si respect pentru ca sunt oameni de bine m-au ajutat cu inmormantarea fratelui, tatalui le sunt vesnic datornic. Dar iti spun ceva, altii ca ei nu am mai vazut nu am mai auzit pentru ca sunt foarte rari si unde sunt buni ii recunosc de la o posta.
    Futui in gura pe tigani le era adresat celor 99.99% care sunt buni de nimic buni doar sa se ia de tine buni doar sa iti pipaie femeia buni sa iti fure din masina.
    Cand vad tigani ai cuvantul meu ca vad organe pentru transplant si salvat vieti care conteaza decat astia care se caca in mijlocul drumului merg cu caruta iti fura de prin curti respira si mananca mancarea unui copil amarat si il marcheaza pentru restul vietii. Acest copil ar putea ajunge departe daca nu ar fi complexat de niste organe ambulante care il bat si ii fura tot ce are … Ura organica … am eu ii urasc din tot sufletul.

    Cand eram mic daca trebuia sa merg 2 statii de tramvai trebuia sa ma bat cu cel putin 2 in drumul meu din nici un motiv … eu am crescut si sunt intreg cu capul cat de cat dar cati te intreb cati sunt intregi cu capul din aceste patzanii ? copii care puteau ajunge varfuri oameni de baza ai acestei tari de cacat dar nu au putut face asta pentru ca isi luau bataie zilnic zilnic ramaneau fara un bun drag lor si cum sa invete cum sa se concentreze la ce era de facut la scoala cand tot timpul se gandeau ca daca ies din casa chiar si pana la scoala o sa „si-o fure”.

    Am fost in 3 scoli generale considerat copil problema din cauza comportamentului meu generat de lumea „deafara”.
    Tatal meu nu a intervenit pentru ca a fost in puscarie politica 5 ani de zile si fost campion la box iar daca ar fi dat un pumn se putea termina rau din 2 motive ori il termina pe ala ori il luau comunistii inapoi la inchisoare.

    Este genetica si ereditara „boala” lor pe romani … acum 2 saptamani mergeam prin targ (o placere de-a mea sambata cand am timp si imi permit) si am intrebat de un ceas ce avea mecanismul stricat dar as fi putut sa il canibalizez pentru piese. Am intrebat cat costa si tiganca mi-a raspuns 5 lei iar puradelul ei ia spus pe tiganeste ceva de genul „lasa fraierul spune 10 lei vrea sa dea il ardem nu vrea lasa ca vine altul” bineintes nu in atatea cuvinte pe tiganeste dar am inteles contextul.
    Cand i-am spus „mah carnatule de cine vorbesti asa” mi-a spus ca isi cere scuze.

    O au in vene vor sa ne pacaleasca cat mai mult posibil sa ne fure si daca ar putea sa ne omoare ar face-o cu deosebita placere.

    Uite si tu ce fac cu proprii copii cum ii pun la cersit cum ii cultiva sa fure … daca ar vrea ceva bun crezi ca nu ar putea sa faca ? dar nu vor !
    Unii isi schilodesc din fasa proprii copii dislocandu-le omoplatii cu fashe legate in jurul torsoului astfel incat sa creasca strambi pentru a putea cersii cu ei.
    Te rog sa ma crezi ca nu sunt povesti sunt lucruri reale si daca nu vrei sa le vezi sau vrei sa ma combati fara sa te interesezi nu ai decat, dar nu tot ce pare senzational este si ireal te asigur.

    @ Mielu – sunt din bucuresti mah ! ne vedem la o bere si o lacrima a lu` ovidiu cand vrei.

    • kelsey
    • 3 Septembrie 2009

    Dracii mei frustrati !!

    Ma bucura comentariile voastere de cacat si imi confirma in totalitate de ce nu functioneaza sistemul asta infect plin de cacat si cacaciosi,in tarisoara asta frumoasa unde totul este centralizat intr-o pata cenusie numita bucucacataresti.Cind i-au studiat arborele genealogic a lui Hitler…. STUPOARE….era plin de evrei.Asa si voi tiganimea aratati cu degetul neamul din care va-ti zamislit.
    Si acum va simtiti ofensati de comentariile pertinente la adresa voastra.Puneti mana pe lopata si munciti ca pana atunci nu aveti voie la concerte putorilor.Munca si dupa aia la distractie fraierilor.
    Cat despre neamul meu….Mielule,viataprinromania si altii…am fost pe baricadele asa zisei „REVOLUTIE” tinandu-ne de mana in piata revolutiei,nebeneficiind de avantajele acestuia in semn de respect pentru victime…chiar si asa avem o viata frumoasa si prospera zidita pe puterile noastre muncind…si ca sa aveti voi parte de democratie si sa urlati liberi in gura mare toate frustrarile voastre zilnice de cacat.

    • viataprinromania
    • 3 Septembrie 2009

    @ kelsey mai omule citesc ce scrii si sincer dar sincer iti spun si fara nici un misto … tu esti caz patologic te rog frumos dute si fa-ti un rmn la cap e posibil sa ai o tumora ceva foarte urat si e posibil ca acel lucru strain care iti optureaza sinapsele sa iti tulbure si modul de gandire.
    Si acum sa terminam cu lucrurile serioase si sa te iau putin in pula pentru ca meriti esti prost de puti !
    Eu ma zamislesc din tigani ? mah turbatule daca citeai mai sus ai fi vazut ca m-am batut cu ei o viata intreaga dar ca si alti cacati ce spun ca stiu sa citeasca asa faci si tu citesti da iti sare ochiul ala ce se zbate peste randurile cu cea mai mare importanta.
    Spui tu de munca ? mah carnatule ce pula mea sti tu de munca ? eu si cu nevasta mea suntem nedormiti de mai bine de 1 an muncind si deacasa si chiar si de la munca facand alte treburi in paralel … ea are 4 joburi eu am 3 ea doarme 3-4 ore pe noapte eu poate cu o ora mai mult … dute in pula mea de frustrat ce esti zici tu de revolutie ca te tineai de mana ? cu cine pula mea te tineai de mana mah pula bleaga ? cu intercontinentalu` te tineai de mana ca unii erau arestati si altii fugeau care incotro era un haos creat de curve ca tine si ca neamul tau.

    Un haos unde au murit niste nevinovati niste curiosi ce s-au dus invitati la teve de curve sa vina sa ii apere pentru ca terbuiau sa fie si victime orice „revolutie” are victimele ei.

    Revolutie in ghilimele ca a fost lovitura de stat toata ziua si toata noaptea si tot ce a fost a fost o mascarada erau atacate unitatile militare de „elicoptere” noaptea in care trageau cu antiaeriana iar a doua zi cand au cautat resturile acelor lumini ce zburau pe cer si stiau ca vor fi atacati erau doar niste motoare de mobra cu elice ce faceau numai zgomot si doar zburau.

    Nu imi spune tu mie de revolutie care a fost doar un pumn de tarana in ochii nostrii unde se dadeau arme si lansau zvonuri cum ca acum teroristii au nus ce masina ca teroristii sunt nush cum imbracati doar doar se omorau cat mai multi.

    NU au fost teroristi nu a fost nimic au fost doar niste organizari de destabilizare a opiniei publice si care trebuiau sa inoculeze in gandirea noastra gandul suprem TREBUIE SA OMORAM TERORISTII !!!

    Asa cum copii aia de au stat o saptamana pe caldaram scuipati si pisati de toti tampiti ce credeau ca au omorat teroristi … de fapt omorasera niste copii niste militari ce li sa dat ordin sa se deplaseze catre o unitate militara si atat.
    Iar celor de la unitatea militara le-a dat telefon ca vin spre ei teroristii si sa faca orice e posibil sa ii opreasca.

    TOTUL a fost o inscenare si totul a fost un haos unde nimeni nustia nimic pentru ca asta era scenariul dictat deafara.

    Zici de sistemul asta de cacat si infect ca nu functioneaza ? pai nu functioneaza ca ne conduc tot aia mai imbecilule ca doar eu si cu mielu si altii care ne urlam frustrarile nu avem cum sa dam legi in tara asta.

    Ia dute tu in pula mea revolutionarule asa cum ai fost in 89 dute si acum si da-i tu jos si pastia !
    Zici de „tarisoara asta frumoasa” pai numai e frumoasa mah tampule au saracit-o cacatii astia de la putere de tot si nu e vina nimanui decat a lor.

    „nebeneficiind de avantajele acestuia in semn de respect pentru victime” esti nostim precum un pakistanez intr-o zi de post marsi mah la cacat ! sti ce inseamna ce ai spus tu mai sus ? hai sa le explic eu la toti inseamna ca ti-a dat Bebe Ivanovici certificat de revolutionar dar ca NU POTI AVEA DREPTURI pentru ca nu ai fost ridicat/lovit/inchis de vechea politie.

    Asa au toti certificate retardule dar doar o mana de oameni au certificat de revolutionar si adeverinta de inchis in inchisoare si batut 2 zile numai cu bocancii in ficat cum avea fratemiu. Doar o mana de oameni au fost dusi si batuti la Jilava si doar aia din punctul meu de vedere se pot numi revolutionari pentu ca macar au luat bataie de drepturile astea de revolutionar.

    Nu imi spune ca ai renuntat tu mah ! ca nu ai renunta e ca doar te-ai trezit tarziu cu certificatu` si nu ti-au mai dat astia nimic pentru ca nu avea certificat si de la medico legal pentru data din perioada revolutiei.

    Avem democratie mah da nu avem de la tine si putem sa tipam libertatea si frustrarea cat poftim noi ! Avem democratie si avem si limite dar nu visavis de carnati ca tine ce au tipologia „atac pe toti pentru ca asa ma cred ceilalti inteligent”.

    Dute si mananca pe altii de cacat ca aici sunt cateva creiere pe care cu siguranta nu le vei face fata in nici o discutie de-a ta poate doar in domenii de fotbal si manele dar nimic mai mult.

    Inchei prin a spune „cauta-ne pe dincolo vezi daca ne gasesti”.

    • idorin
    • 3 Septembrie 2009

    Complet de acord! Comentariu mi se pare absolut corect! Un concert de doua parale, vindut fraierilor la pret de specula… Cit desspre discriminarea tiganilor in Romania, hai sa fim seriosi! Domniile lor (observati cit de frumos ma exprim, nu?) au doar avantaje, pentru ca beneficiaza de asa numita DISCRIMINARE POZITIVA! Deci Madonna si alti idioti care au auzit ca in Romania tiganii sint discriminati, sa afle, in stil „radio Erevan” ca:
    1. Da, e adevarat ca tiganii sint discriminati in Romania, dar…
    2. … in sensul ca cetatenii de etnie romana au mai putin drepturi decit tiganii!
    (Citeva exemple, pe scurt:
    a) cind tiganii nu-si platesc datoriile, taxele si impozitele cu anii, nu indrazneste nimeni sa-i deranjeze in palatele lor
    b) au locuri special rezervate la admitere, inclusiv in cazul studiilor superioare
    c) cel putin 50% din fondurile europene sint basorbite in programe ce le sint dedicate si ai caror beneficiari nemijlociti sint
    si as mai continua, dar astept reactia celor discriminati…)

    • viataprinromania
    • 3 Septembrie 2009

    idorine asa este tata si te pot completa cu un singur comentariu Nu exista popor mai tolerant in lumea asta precum Romania la capitolul rromi, cei deafara le dau foc la cocioabe aici vorba ta nu isi platesc taxele samd fac ce vor ei …
    Unde in lumea asta mai pot face ce fac in Romania ? si sa scape nepedepsiti.

    • mielu007
    • 3 Septembrie 2009

    subscriu total la comentariile 57 si 58: culmea e ca, totusi, se gasesc mereu moralisti care afirma ca romanii nu sunt toleranti cu minoritatile.. Probabil ei insisi niste minoritari care niciodata nu sunt multumiti, mereu vor si mai mult decat li se ofera.

    • haisamergem
    • 3 Septembrie 2009

    Nu esti singura persoana dezamagita de concert…
    PS: Da’ urat mai faci cand esti suparat:)

    • Laura
    • 3 Septembrie 2009

    Limbaj colorat dar in concordanta cu al Madonnei. Atitudinile extreme incita la reactii extreme. Oare si-o fi dat seama? Sau repeta clasa D-ra MODEL MORAL?
    Felicitari ROMANILOR pentru ca au avut coloana vertebrala la purtator!!! Noi sintem romani, NU rromani! Ce ne mai cramponam de-o litera, nu-i asa?…
    Cit despre discriminare??? Corect, au dreptate: sint discriminati ca li se tolereaza: indolenta, insolenta, ilegalitatea si nu li s-a repartizat moralitate. Vinovati se fac romanii mult-prea-toleranti. (Dar, Slava Cerului, nu si mult-prea-prosti.) Personal, ma alatur celor care vor sa-i ajute sa se inscrie si ei in starea de normalitate. Le urez:

    • kelsey
    • 4 Septembrie 2009

    Cand vad comentariul tau mai mai sa cred ca te-ai indragostit de mine dar stii cum e cu dragostea mai intai sugi pula la greu tu si cu,curva de nevasta ta tigane borat….ar fi o singura problema si anume ca esti plin de cacat si puti. eu stiu ce am citit bai imbecilule de aia te-am si avertizat sa nu fi omorat vreun neam de al tau in bataie si tu nu stii ca tactu si cu mata iti ascund in continuare ca esti tigan.Una din particularitatile tiganilor este ghicitul….mielu a ghicit ca sunt timisorean si tu la fel cu rmn-ul.
    Pai da bai pula cu ochi sa vii la timisoara si sa vezi cati avem certificat de revolutionar ca in 15-16-17 cind noi am inceput revolta voi va ascundeati in beciurile blocurilor voastre pline cu cacat de comunisti ca nu cumva sa va intrebe daca fraternizati vreunul cu timisorenii.si pe 21 statea in fata beciurilor si vau ciuruit pe unii dintre voi strigind in gura mare…dai dracu ca-s tigani…dar noi vom avea o revolutie.Iar tu?…da ai ghicit ca-mi fac rmn-ul ghiar o data la sase luni si alte analize pentru ca asa e normal bai cretinule si asa pot evita tumorile recunoscand toti tiganii pe strada.
    Am avut dreptate si cu joburile voastre de cacat…cand dracu ai tu timp bai turbatule sa scrii asa stufos pe blogul asta plin de cacaciosi daca tu nu te vezi de atata treaba.Auzi 7 joburi tu impreuna tarfa de nevasta ta.cand ai ba timp s-o mai si futi…cand suge pula la vreun tirist de pe autostrada?…banuiesc ca acolo lucrezi si tu.Asta denota ca intr-adevar aveti niste joburi de CACAT asa cum am zis.
    Si de ce creiere vorbesti bai laba trista ca va fac pe toti din tastatura mai ales ca sunt se pare singur pe channel-ul vostru…hehehe…..de bucucacataresteni.
    Asta cu fotbalul si manelele nu ai ghicit-o…. poate daca iti dau 10 lei ca sa-ti mai ajustezi veniturile si asa subtiri.
    La timisoara se zice hai ceao si ne mai auzim tigan frustrat si de cacat.
    Si in incheiere ca sa nu uiti revolutia am facut-o numai noi ca sa stii si tu asta.

    • alexa
    • 4 Septembrie 2009

    nicaieri nu a scris kelsey ca ar vrea sa fie lider de opinie sau persoana publica iar interventia lui a fost direct la tine mielule vis a vis de articolul pe care l-ai scris depre madonna.nu sunt fan madonna dar conform statisticilor ramine regina pop a muzicii mondiale, mult timp de acum incolo chiar daca a ragusit iar organizarea asta de rahat a fost doar vina noastra si mai ales ca stim ce a ajuns madonna si puteam sa o refuzam frumos… „nu avem nevoie de tine curvo”stiind ca madonna e sloboda la gura si tre sa zica ceva ca sa fie tinuta minte.Dar noi nu…de saptamani curgeau balele la unii ca vine madonna si la ce naiba se astetau sa vada.Iar concertele in aer liber asa se defasoara.doar nu voiai sa fie ca la scala din milano cu sonorizare si acustica beton …ca de …acolo platesti frate de iti sar urechile…acum sincer tu la ce te asteptai.A fost un show oarecare si pe baza careia mai supravietuiesc redactiile si blogurile.
    Cit despre interventia lui „viataprinromania” nu-si avea rostul…doar ca e bucurestean ca tine mielu?…tu nu ai zis nimic si prin asta il aprobi 100% pe kelsey de spusele lui despre noi

    Da…sunt din bucuresti si pot sa-ti spun ca imi este rusine.poate sunt las si de aia am schimbat aerul cu timisoara unde s-a scris istoria in loc sa fac istorie si la mine acasa dar din pacate nu sunt lider de opinie si nici persoana publica nu vreau sa fiu.

    • tandarica
    • 4 Septembrie 2009

    subscriu63 nu sint de acord cu trivialitatile lui kelsey dar ii dau dreptate.
    Acum trecind de comentariul despre concert si suparat fiind de ce vad scris de catre viataprinromania.
    Cum adica iti urli frustrarile doar tu si cu mielu si alti???
    Pe blog? nu puteti schimba legile? ascunsi in casa?
    Mai ales ca sunteti bucuresteni si ziceti ca stati in micul paris? sau aveti cea mai mare cladire din lume?…ca va-ti legat si de fotbal stiati ca din ultimii 60 de ani 51 de campionate sunt castigate de militie si armata? ca maneaua este produsul vostru personalizat?
    Pai bai retardatilor;buc.ca nici nu pot scrie tot cuvantul e cel mai infect loc din lume si credeti-ma am fost in multe locuri,cladirea aia cu care va mandriti voi ca e cea mai mare a fost zidita cu pretul a mii de morti si alti mii schiloditi,ca nu sunteti in stare sa terminati un cacat de pasaj de 2 ani ca si acolo a trebuit sa moara 2 oameni?ETC,ETC,ETC
    Lasati frustrarile ascunse pe bloguri si iesiti in pula mea …ca sunt tare nervos acum si legati-va cu lanturi in jurul cladirii aleia mari unde stau prietenii vostrii de guvernanti ca sa stie in fiecare dimineata cind vin la servici ca in sfarsit tre schimbat ceva….bineinteles voi doi si ailalti putori ai pamantului care scriu toata ziulica cu cine s-a futut ala sau cui i-a supt pula ailalta sau de ce zdreamta asta de madonna nu a fost pe placul vostru de labagii

    • tandarica
    • 4 Septembrie 2009

    Ah am uitat…sorry…Lumy asta de pe blog va suge pula la amandoi?Ca prea urla la fiecare interventie a voastra DA DA DA…BRAVO BRAVO BRAVO…ca o curva din aia care a inghitit o pula mare si care s-a infipt intre coaste in plamani.

    • mielu007
    • 4 Septembrie 2009

    Ma bieti, ati deviat complet de la subiect si de la Madonna am ajuns sa ne injuram ca suntem sau nu tigani, ca suntem din Bucuresti sau Timisoara.

    Kelsey, relaxeaza-te mai baiatule si nu mai jigni pe nimeni, la fel si tu viataprinromania, nu te mai ambala asa cu timisorenii astia culti. Kelsey, nu am ghicit eu asa aiurea ca esti din TM, aveam o banuiala din cum te-ai exprimat si adresa ta de ip mi-a confirmat asta.
    Tandarica, nu esti de acord cu trivialitatile dar le folosesti din plin. Si nu, habar n-am cine e lumy :))

    Alex, ideal ar fi sa nu iau partea nimanui. Tot ideal ar fi sa nu cenzurez nici un comentariu, indiferent daca ma injura pe mine sau nu. Pana acum am rezistat 🙂

    Daca aveti atatea idei va fac cont de useri pe blog si postati fiecare articole aici. Sau va faceti si voi blog sa pot sa intru si eu la voi sa vorbesc urat, ca sa fim kit.

    PS: Rivalitatea asta Timisoara – Bucuresti e fumata de mult, nu credeti?

    • h4151c71r
    • 5 Septembrie 2009

    Daca ar fi sa se faca o statistica: Cat de mult iubiti americanii, sigur multi vor raspunde: Spanzuratoare, eutanasie, pistol cu gloante de argint si cea mai tare ar fi: 9/11 OR 11/9 bis.

    Tare ar fi fost ca toti de acolo sa-si fi cerut banii inapoi pe bilet. Eu asta as fi facut.

    Belea articolul, am ras la prima parte cu lacrimi.

    • kelsey
    • 5 Septembrie 2009

    Sunt relaxat si foarte calm dar tu chiar crezi ca rivalitatea asta Timisoara – Bucuresti e fumata de mult? Ce inseamna pentru tine(timisorenii astia culti,adresa de IP sau va fac cont de useri pe blog)
    Tot un,dai dracu de provinciali ca nici un user nu stiu ce e,ce sa mai zicem de ip.
    Adica jignesti in continuare!
    Nu o sa vorbesc urat si citindu-ti articolele imi pari baiat destept dar nu poti scrie despre tot si de toate doar asa ca vrei tu.Sunt multi prosti pe lumea asta si o sa ajungem si noi din cauza unor articole ca ale tale sau a altora la a da foc la steaguri indiferent care sau sa-i radem pe tigani la unul ca asa nu se mai poate.Democratia in sine cere toleranta si cugetare la toate actiunile pe care le intreprindem.
    Articolul cu madonna e deplasat si e exclusiv vina noastra ce s-a intamplat.
    Mai bine canta banica si zavoreanca si cu pepe in culise atent sa nu puna mana pe ea si era toata lumea multumita in cel mai pur stil romanesc(pardon, toti trei sunt,tigani,sorry.)dar cine mai e roman in bucuresti :))
    Statisticile spun ca cel putin in europa suntem pe ultimul loc in toate si de asta ar trebui sa te ocupi cel mai mult sau de chestiile haioase care sincer le-am savurat din plin.
    Desi vad la 39 ca il aprobi in totalitate pe viataprinromania si spui la 66 sa se linisteasca(tot aroganta)eu timisorean fiind o sa spun primul iarta-ma doar ca imi pari un baietas istet si poti mai mult decat articolul de mai sus.
    Cat despre americani lasa-i in voia lor si multumeste cerului de libertatea care iti asigura ca doar ei si rusul(banuiesc ca de astia nu-ti place nici atat)pot decide daca tu vei muri tanar sau o sa ajungi sa-ti vezi si nepotii bineinteles daca vrei .Gandeste-te ca au trecut 65 de ani si inca e liniste.Tara asta e chiar intre dusmani si aliati si banuiesc ca aia care o sa ne atace primii o sa le sugem pula bine si cand simtim ca vom pierde teren o sa sugem pula la ailalti si o sa zicem scuze sefu n-am vrut ca asa a fost ROMANU din totdeauna.

    • kelsey
    • 5 Septembrie 2009

    sorry de,cum se zice?ah,trivialitatile de la sfarsit.hehe provincial incult asa-i?
    ceao

    • viataprinromania
    • 5 Septembrie 2009

    @ kelsey scoate-ti limba din curu lu mielu ca la noi nu e ca la voi. Esti frustrat spui ca sunt tigan foarte bine aici nu prea ai ghicit se pare ca iti iubesti mult viata si ca iti faci rmn uri la cap si mai bine … e bine sa fii sanatos.
    Imi pare rau ca nu esti in bucuresti sa simti gustul de imposibilitate de a face ceva … voi toti din afara bucurestilui credeti ca umblam cu arme sau cutite la noi si ca modificam istorie sau ca punem si scoatem guvernanti din putere samd ?
    E cenzura cum era si inainte si nu se prea poate face nimic cel putin 1 – 100 -1000 nu pot face nimic vin jandarmii si nu se intampla nimic.
    Spui ca „Articolul cu madonna e deplasat si e exclusiv vina noastra ce s-a intamplat.” cu ce e vina mea sau a ta ori a oricui de pe blogul asta ? spune …

    Eu numai lucrez pentru nici un sef pentru ca nu suport sefuletzii am propriile mele joburi part time si imi fac timp de munca asa cum pot si cand am timp 10 minute libere si imi beau cafeaua mai comentez pe ici pe colo.Chiar am 3 joburi si sunt ale mele sa le asez cum vreau ca ordine.

    Urasc sa se spuna „ne meritam soarta” si „Articolul cu madonna e deplasat si e exclusiv vina noastra ce s-a intamplat.” pai mai kelsey ai organizat tu concertu` sau ai facut parte din staff ? chiar te rog sa imi explici cu ce suntem de vina pentru cele intamplate acolo.

    Cat despre „provinciali” eu zic sa numai fii asa complexat ca esti din Tm si sa incerci sa dai palme la bucuresteni pe unde ii vezi ca nu e chiar asa…

    Spui de curva de nevastamea … o fi curva da e a mea 🙂 nu se fute decat cu mine ca nu are timp si dealtii.

    „Democratia cere toleranta” fata de cine ? de tigani ? de astia care mi-au intrat in casa si mi-au furat din lucrurile dragi lasate de ai mei ? de astia care iti ia cainele din curte si iti omoara pisica in strada ? astia care se caca intre masini de nu poti sa respiri cand iesi in strada ? astia de strica CUMPAR FIER VECHI zi de zi sambata de sambada si duminica de duminica de nu poti sa mai dormi dupa ora 8 dimineata ? NU TE INTELEG ? Dar pot sa iti garantez ca nu exista popor mai tolerant decat ROmania … uita la francezi si la spanioli ori nemti in cativa ani deja le demoleaza cocioabele cu buldozerul le da foc pe unde ii prind samd iar aici in tara sunt liberi sa faca ce vor si nu patesc nimic ACUM TE INTREB EU PE TINE – CINE E TOLERANT MAI MULT NOI SAU EI ?

    AIci „Tara asta e chiar intre dusmani si aliati si banuiesc ca aia care o sa ne atace primii o sa le sugem pula bine si cand simtim ca vom pierde teren o sa sugem pula la ailalti si o sa zicem scuze sefu n-am vrut ca asa a fost ROMANU din totdeauna.” cred ca te referi la Antonescu sau cine ca sigur nu toti suntem asa.

    „Desi vad la 39 ca il aprobi in totalitate pe viataprinromania si spui la 66 sa se linisteasca(tot aroganta)eu timisorean fiind o sa spun primul iarta-ma doar ca imi pari un baietas istet si poti mai mult decat articolul de mai sus.” si cu toate astea ai preferat sa iei apararea unor straini respectiv a lui Madona si acum vii si ne spui ” vom pierde teren o sa sugem pula la ailalti si o sa zicem scuze sefu n-am vrut ca asa a fost ROMANU din totdeauna”.

    • viataprinromania
    • 5 Septembrie 2009

    kelsey vorbesti de solidaritate vorbesti de revolutie vorbesti de romani si cu toate astea iti apararea la niste cacati americani care au jepcarit pe cei de la concert si spui sa fim toleranti cu tiganii. Unde erau tiganii la revolutie si ce au facut tiganii bun pentru tara asta ?
    Ma faci sa rad ai cuvantul meu si ce ma distreaza cel mai tare ca ma faci tigan cu toate ca 80% din comentariile mele pe acest blog au fost impotriva tiganilor. NU intelegi ca nu ai cum sa ma ataci pe nici o parte ? Sunt total impotriva lor si impotriva a tot ce incearca sa pacaleasca pe cel mai slab in lumea asta.

    • kelsey
    • 6 Septembrie 2009

    Ba te scuzi ba ma ataci.Imi iei fiecare fraza o diseci si dupa aia te scuzi.esti penibil,nu te mai scuza mai bine vorbeste cum ai inceput, mie imi convine,fute-ma la icre.Cand mi-am scris opinia nici nu stiam ca existi,ba mai mult te-ai bagat in seama si sunt convins ca te-a durut.STIU CA TE DOARE.
    Si daca mi-am cerut scuze stau cu limba in curu lu mielu?
    I-am mai citit din articole si mi-am dat seama ca am gresit ca nu e prost baiatu’,are potential,atat greseste ca se baga in toate,adica face pe atoatestiutorul.Bineinteles ca nu e ca la voi ca noi muncim,si tiganii muncesc,iti vine sa crezi bai fraiere?si muncesc acasa nu in spania,italia sau altundeva,merg la scoala,etc.si ungurii si sasii si moldovenii,toti fac ceva si nu se face de rusine aproape nimeni.mai avem si uscaturi ca peste tot da nu atatia ca voi
    2 zile am stat o singura data la voi.E naspa,rau de tot,nu am nevoie ,mersi.Nu ati facut nimic nici nu vreti ca va place asa.Va e frica sunteti lasi.Vreti sa va ajute altii,nu aveti nici o vina.stati dupa bloguri,blocuri,redactii sa faceti misto de toti.Si iar da toleranta fata de toti,invatati si invatati-i.Incearca sa iei o pereche de tigani si da-le de lucru invata-i o meserie,da-le o casa intr-un cartier decent si promitele ca daca isi duc puradeii la scoala,vor avea respectul comunitatii,fii in contact cu ei in fiecare zi,daca altii ii scuipa desi incearca sa se integreze ia-le apararea si daca tu singur nu poti atunci cere ajutor.sa fie un pariu cu tine…o realizare si un exemplu.ca vorba aia cu jandarmii nu va descurcati ,guvernantii nici atat,cacatul curge peste tot,mor oameni intr-un cacat de pasaj neterminat,primari tigani,media plina de tigani,fotbal cu tigani.zici ca nu esti tigan,bine ba da’fa ceva sau poate vrei sa ma futi in continure la melodie,atunci fie.
    De incheiere am si un banc cu tigan, cu referire la romani si noua ne place c a suntem toleranti si care suna cam asa;un roman si un tigan isi construiesc cate o casa unul langa altul.aceleasi culori,acelasi design.tot ce facea romanul asa facea si tiganul.venind criza au scos casele la vanzare si romanul vazind prwetul in ziar frustrat zice catre tigan.cum dracu poti vinde casa mai scumpa ca mine ca eu nu vad nici o diferenta.si tiganul zice,ba da e o diferenta mare…eu nu am vecini tigani.
    Te pot ataca din toate partile ca te scuzi tot timpul ca o curva…esti cumva si papagal?
    TOLERANTA….si ca sa nu mai existe confuzie…nu am nimic cu tiganii ci doar cu astia ca voi.Ai avut dreptate cand ai spus ca in anii 20-30 americanii ardeau negrii pe rug dar doar astia din sud ca si voi,ce le-ati naparli pielea pe jar,stiu ca v-ar place.nu jucati hora cu minoritatile ca nici nu erau la vremea aia si aia care erau,adica tiganii cinstiti,va-ti insusit averile si ia-ti trimis in lagare de buni ce erati.NU v-a placut micul paris care din cronici reiese ca era un oras civilizat si frumos cu locuri de promenada,cafenele,elite romanesti in viata etc
    Na hai bes.

    • viataprinromania
    • 6 Septembrie 2009

    @ keslet bah tampitule arata-mi unde ti-am cerut eu tie scuze mai sus sau oricui. tu nu vezi mah papagalule ca vorbesti ca o conopida ? nu ai ordine in gandire nu ai nimic. Zici sa facem ordine in bucuresti pai bine mah papagalule dar la voi in tm ce pula mea e ca e mai mult haos ca aici.
    „Ba te scuzi ba ma ataci.Imi iei fiecare fraza o diseci si dupa aia te scuzi”

    Esti dement !!! cieteste comentarile mele sa vezi ca eu NU MA SCUZ nu in fata unuia de calitatea ta.

    „Ai avut dreptate cand ai spus ca in anii 20-30 americanii ardeau negrii pe rug dar doar astia din sud ca si voi,ce le-ati naparli pielea pe jar,stiu ca v-ar place” NU AM SPUS EU ASTA RETARDATULE !!! Citeste inca odata si vezi ca a spus altcineva.

    BAI DEMENTULEEEEE tu citesti ce scrii ????!?!?!? „nu jucati hora cu minoritatile ca nici nu erau la vremea aia si aia care erau,adica tiganii cinstiti,va-ti insusit averile si ia-ti trimis in lagare de buni ce erat” EU AM LUAT AVEREAI CUI MAI CRETINOIDULE ????

    Doamneeee esti mai nebun decat o inghetata mancata sambata seara !!!

    Esti nebun COIS esti DEMENT deabineleeea esti putred la cap dute la controale omule ca nu se intelege nimic din ce spui ce treaba am eu cu „micul paris” ?
    Ala era numit asa acum zeci de ani ce treaba am eu ce treaba avem noi ?
    „NU v-a placut micul paris care din cronici reiese ca era un oras civilizat si frumos cu locuri de promenada,cafenele,elite romanesti in viata etc”

    Esti un dement nebun si biet de care in acest moment imi este mila asa ca nu o sa iti mai servesc replici pentru ca ori spui ca am spsu eu ceva si nu am spus a spus-o altul paia cu negrii spui ca imi cer scuze si eu nu mi-am cerut nici o scuza si ma invinovatesti pe mine de ce sa intamplat acum zeci daca nu sute de ani.

    Iti spun un mic secret sa vezi ca la voi era mai de cacat ca in bucuresti si ca o sa o negati tot timpul … Daca la voi in TM si prin jur nu erau asa multi Sasi care sunt super oameni civilizati si de incredere va mancau tiganii si mizeria mult mai rau ca pe noi.
    Noroc cu sasii aia ca va ajuta si ca au influenta popoarelor germanice ca erati mancati.

  20. Vezi ca te citeaza oamenii si nu stiu pe cine citeaza 😉
    http://www.serbanhuidu.ro/2009/dezbatere-studiu-de-caz-madonna-in-romania/comment-page-1/#comment-20906

    • Emil
    • 6 Septembrie 2009

    Bai Mielule si restul de stimati comentatori! Voi chiar nu realizati ca suntem o natie de carcotasi si ca niciodata, dar niciodata, nu se vor gasi 2 oameni in tara asta care sa creada in aceeasi idee si sa o sustina? N-am avut rabdare sa citesc toate comentariile, dar ati legat cumva concertul si de problemele economice ale Romaniei, de educatie, de cultura, de sanatate, de spaga, de coruptie?! NU?! E grav atunci. INCA CEVA! UNDE E GIGI BECALI? NU E? E SI MAI GRAV! Revin la o idee mai veche: astept sa apara din ceata agentia care va lua premiu de PR pt mega promovarea acestui eveniment. Atunci cercul va fi complet.
    Tin sa apreciez faptul ca cei de la URSUS au facut cobranding cu PEPSI si au vandut in paharele lor! (Oare brand managerul de la URSUS citeste ca poate face vreo criza de nervi si nu ne dorim asta sau poate e doar parte din strategia: O NOUA ATITUDINE! Nu conteaza cumetre! Lasa ca da bine la EFFIE AWARDS! :))

    • Dan79
    • 10 Septembrie 2009

    Bvo mielule!! O imagine corecta a intregului circ care a insemnat aceasta prestatie. Cand zici concert Madonna nu te poti gandi decat la un show grandios in aer liber , dar evident asta nu in Romanica noastra 😉 In alta ordine de idei bine remarcat faptul ca simbolul imoralitatii ne tine noua lectii de moralitate. Dincolo de aceasta fatada sunt interese pe plan global de a impinge limitele moralitatii in scop politic, de aceea sunt incurajate aceste comunitati prin toate mijloacele (media in special).Aici ma refer la gay, lesbiene, tigani(in alte tari altele gen:kurzi). Toate astea au un substrat mult mai adanc si oamenii din pacate nu le percep. Iar ca fapt divers orice discriminare de standard de tipul acestui concert este o jignire adusa romanilor in general nu numai celor care au participat la concert. Cine se uita pe net la o inregistrare a Madonnei la Bucuresti o sa zica: un concert mediocru intr-o tara asemenea , hai sa caut repede ceva mai calumea.Intamplator eu locuiesc in zona si a trebuit sa suport si mizeria aferenta evenimentului de trista amintire.

    • Visad
    • 11 Septembrie 2009

    Un’ te duci tu mielule? La spectacol, domnule, vorba lui Mircea Vintila (parca). Man, 50 de ani ni s-au scurs balele cand ne uitam spre est, iar acum vad din comentariile de mai sus ca ni se scurg aceleasi bale atunci cand ne uitam spre vest. In primul rand, indiferent de oportunitatea comentariului tau, un lucru este meritoriu: esti printre cei care au curajul sa exprime o parere critica privind valorile vestului, in totala contradictie cu valorile noastre elitiste care, s-ar putea numi mai curand pupincuriste. In al doilea rand, chiar daca vina proastei acustici sau amplasari a locurilor sau scenei pare ca revine in totalitate organizatorilor, lucrurile nu stau chiar asa. Nu imi pot imagina o cantareata cu renumele ei, care vine cu mii de tone de echipamente, ca ar lasa organizarea la voia intamplarii, fara sa emita nicio pretentie, asa cum a emis in ceea ce priveste numarul prosoapelor. In al treilea rand, se pare ca nu ai mai fost la concerte si nu ai fost calit in domeniu. Am fost si eu odata la un asemenea gen de spectacol si am plecat dupa o ora cand au inceput sa zboare sticlele peste capul meu… Cam asta e atmosfera live si nu numai la noi. In al patrulea rand, nu uita ca tipa e din State. Or, este bine stiut ca americanii sunt o alta lume, care habar nu au de ce este in exteriorul lor, lucru care se vade foarte lesne pe tot parcursul istoriei in politica lor externa. Ei actioneaza dupa sistemul certificat cu ani in urma de cow boys: intai tragi si apoi descoperi ca l-ai impuscat pe tac’tu. Asa si cu ea. I-au ajuns ceva zvonuri despre discriminare la urechi si ce si-a zis? Ia hai sa fac io ordine in discriminarea asta din Europa, ce naiba! Doar sunt Madonna! Asa ca s-a bagat ca musca in cacat fara nici macar sa stie despre ce e vorba. Numai ca, de data asta, romanii au aratat ca au ceva sange in veioza. Ca sa intelegi mai bine atitudinea ei fata de aceasta problema si fata de noi nu ai altceva de facut decat sa observi lipsa oricarei atentii (macar de politete) acordata inainte si dupa concert gazdelor sau presei. A durut-o fix in microfon si de noi si de discriminarea tiganilor. In al cincilea rand, atat cat stiu despre ea, cred ca e una din ultimele persoane care sa ne dea lectii de moralitate (daca ne gandim doar la activitatea pornografica avuta in tineretea ei). Crezi ca a pupat-o pe mufa pe tipa aia de draga ce ii este? Asi! A fost tot o atitudine provocatoare (repetata si, deci, care si-a pierdut din vigoare) prin care vrea sa arate ca sustine lesbianismul si homosexualitatea, adica tot ce este altfel decat normal. Ca este o imitatoare si o anormala te convingi vazand cariera ei cinematografica: a aparut goala Sharon Stone in Basic instinct, hop si ea in Body of evidence. Ultimul sot a divortat de ea din cauza acelorasi ticneli pentru care fiica-sa a refuzat sa iasa cu ea pe strada! In al saselea rand, cat de discriminati sunt tiganii la noi, ar fi putut auda/vada imediat daca pornea radioul sau teve-ul din camera. Orice program deschizi, vezi o emisiune cu si despre tigani, o telenovela cu si despre tigani, stiri peste stiri privind nuntile, botezurile sau mortile tiganilor, muzica tiganeasca si manele cat cuprinde. Cu ceva timp in urma am urmarit un reportaj la tele despre niste tigani din Italia. O huiduma de tiganca afirma cu acea ocazie: am plecat din Romania pt. ca acolo suntem discriminati si trebuie sa cersim si sa furam pentru ca nu ne angajeaza nimeni. Ei bine, mi-am zis, daca a plecat din Romania din motivele astea, de ce si in Italia face acelasi lucru? Cine o mai discrmineaza acolo ca sa nu ajunga CEO la o multinationala? De ce continua sa fure si sa cerseasca daca acolo se simte ca pestele in apa? Cine ii pune sa umple strazile capitalelor europene cu copii cersetori in loc sa se angajeze in constructii, la capsuni, undeva, ca tot romanul muncitor? In al saptelea rand, desi concertul a fost lung ca durata, nu ma asteptam sa faca play back. Cunosc o multime de solisti care sustin concerte de o amploare asemanatoare si care canta si danseaza pana li se opreste respiratia in gati. E adevarat ca are conditie fizica, dar asta nu o defineste in domeniul muzicii, poate doar in cel al dansului sau baletului. Dupa parerea mea, acest gen de spectacole de dans si play back, definesc apusul unei cariere. Parerea mea? Tipa este un produs al publicitatii. Iar in al optulea rand, iti doresc sanatate si noroc!

    • mielu007
    • 11 Septembrie 2009

    Visad, sunt de acord cu tine in totalitate la tot ceea ce ai spus. ai sesizat excelent ca tiganii, odata ajunsi in tarile occidentale (unde nu sunt discriminati) au aceleasi practici infractionale ca la noi.
    Dan79, sa-mi spui si mie cum arata Parcul Izvor dupa marea replantare promisa de primarie..

    • viataprinromania
    • 15 Septembrie 2009

    @ Visad esti demential omule !

    „Ei actioneaza dupa sistemul certificat cu ani in urma de cow boys: intai tragi si apoi descoperi ca l-ai impuscat pe tac’tu”

    Rad si acum cu lacrimi cat despre tiganii ce ajung afara ca „aicea este desciminati” si fac niste cacaturi si mai mari … ce sa mai spunem pai la italieni au fost cateva crime savarsite de tigani si deja ii ard in cocioabe … aici umbla ca in vest cu pistoale se bat cu politia omoara cand au chef si nu le da nimeni foc la turnishoarele de la castele !
    Suntem cel mai permisiv si cel mai rabdator popor cu aceste „minoritati” dar garantat Nu minoritati pentru mult timp pentru ca in 20 ani maxim o sa fim noi o mica minoritate.

    „Dupa parerea mea, acest gen de spectacole de dans si play back, definesc apusul unei cariere. Parerea mea?”

    Spuneam la 38
    „Concertul madonei a fost o muie cu cacat pentru ca si ea stie ca e ultima cantare a lebedei si ca in Romania oricum numai vine niciodata si sa nu uitam ca este o mercenara imputita a venit a facut post sincron (playback) a luat banu si dusa a fost.”

    Exact acelasi lucru ca si tine si cu siguranta ca nu o sa o mai vedem si daca o mai vedem numai merge nimeni sa o vada 😀

    Cat despre „vina organizatorilor” hai sa ne revenim plm asta este un MAMUT cand vine vorba de aparatura si tehnologie. Si daca era meseriasa nu lasa acest masacru fonic sa aibe loc !

    Sanatate si sa auzim numai de bine.

    PS Mielule am o sticla din Tunisia adusa de un amic si nustiu exact ce face, te astept sa o deschidem sa vedem cum functioneaza.

    • cristina
    • 24 Septembrie 2009

    felicitari! ai pus punctul pe „i”. e f adevarat ce ai scris-am fost si eu acolo si am trait momentele.
    spune-le pe nume in continuare, poate cei ce vor citi se vor mai destepta.bafta!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: