Ma cac Swarovski

swarovski_tokyo_2Toti iubitorii de cristale  de cristale Swarovski sunt asteptati la mine acasa, in fata usii, dimineata si/sau seara (depinde cat mananc). Gratie unei mutatii genetice suferite dupa ce m-am utiat prea mult la OTV chiar ma cac cristale Swarovski, de diferite forme si marimi. Nu sunt egoist si vreau sa dau tuturor din putinul meu.

NU INTELEG acesta obsesie nationala si globala cu mai sus amintitele cristale. Daca ai S. esti pizda, te respecta lumea si te saluta pe strada. Daca ai bani S. nu este o fitza, este o necesitate. Daca nu ai bani,  nu vei mai manca 5 luni ca sa ai pe mana ghiulul viselor tale. Orice sacrificiu merita pentru ca pur si simplu nu existi daca nu le ai si tu, in casa sau pe tine.

NU POT sa ma uit in vre-o revista sau sa vad vre-o emisiune fara sa dau de ele. Orice obiect din jurul tau poate fi upgradat cu cristale Swarovski si atunci vor muri toti vecinii de ciuda fratie.Va aduceti aminte de ultimul targ de mobila? Piesa de rezistenta despre care au relatat toate televiziunile era patul cu… cristale Swarovski, evident.

Daca te tin chilotii poti sa cumperi, cum spuneam, aproape orice care sa contina ambrozia snobilor. Uitati de banalele bijuterii, bratari, pandative sau obiecte decorative, cand puteti sa va „luxurizati” cu: lenjerie de pat, rama foto, palarii, frigidere, ceasuri, masinute de jucarie, masini adevarate, casti audio, laptopuri,haine de popa, fotoliicuburi rubik, tablouri, pietre pentru unghii si cate si mai cate.

Ai 2 kile de S. in casa, esti moartea femeilor si muza manelistilor. O sa apara pachete promotionale la clinicile particulare astfel incat copilului sa i se incastreze cristale Swarovski la nastere, sa fie Bling-Bling de mic. Zavoranca nu vrea sa piarda trenul si o sa foloseasca un microfon cu 2000 de cristale S. incrustate in el la noua emisiune pe care o va prezenta la OTV din Septembrie. Fata, mai bine vii la mine si te umplu eu de Swarovski din cap pana in picioare. Am doar rugamintea sa ma anunti cu cateva ore inainte sa apuc sa merg la KFC sa-mi incarc matul.

  1. E un moft, o fitza.. Nu vad nimic practic

    • somerio
    • 10 Septembrie 2009

    Frate, cata dreptate ai. Cred ca noi doi putem deschide o afacere. Eu am primit ieri de la doctor un diagnostic socant… am doua pietre imense la rinichi… si va trebui sa fiu operat pentru ca nu le pot elimina… atat de mari sunt.

    Vestea buna este ca amandoua sunt Swarovsky… deci m-am scos ! 😀

    • viataprinromania
    • 11 Septembrie 2009

    Florin vezi cum le scoate mah incearca si tu sa le pastrezi dimensiunile reale si roaga doctorul sa nu le toace foarte mici pentru ca isi pierd din valuare.

    Mielule cand te duci la cafeceu dai un semn vin si io sa bag matzu-n-boala.

    • existaonline
    • 11 Septembrie 2009

    Cred ca aceasta „moda” cu cristale jvarofsky o sa treaca precum moda tembela cu cizme pe strada.

    Cum plm le-o kandi la alea picioarele ? Cu cizme de cauciuc am vazut si de iarna pentru ca a inteles „moda” aiurea si a luat si ea saraca ce avea prin casa.

    Le put picioarele si cred ca se duce imputiciunea mai sus si e mai grav ii plang pe astia de au 20 ani in acest moment o sa dea limbi in saramura mult si bine deacum incolo.

    In alta ordine de idei SFAT PENTRU RECUNOASTEREA IMPUTITELOR LA PIZDA SI A CELOR CE SE SPALA e simplu cele imputite la pizda poarta toate unghiile lungi iar cele care se spala la pizda au o unghie de la un deget taiata astfel incat sa isi mentina igiena vaginoasa impecabila.

    Eu mai la toate prietenele si cunostintele mele le iau de degetul cu unghia scurta si le intreb „Si … asta este norocosul sa inteleg ?” si asa mai vad si eu o reactie rapida una mai inceata care e mai iute de cap si care nu … oricum igiena o au mai toate cunostintele mele slava generatiei mai batrane.

    • pity
    • 11 Septembrie 2009

    si mie imi stralucesc chilotii mielule, da nu de la swarovski, ci de la cacatu radioactiv din ei 😀

    • somerio
    • 15 Septembrie 2009

    aaaa, si am uitat sa spun… eu nu ma cac Swarovsky… eu ma cac PE Swarovsky

    • eu
    • 24 Ianuarie 2011

    esti km varza asta cu exista online

    • eu
    • 24 Ianuarie 2011

    existaonline corectez

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

