Ce ma enerveaza

Pentru ca azi nu ma simt prea bine am chef sa fiu rautacios si sa vorbesc despre cateva lucruri care ma enerveaza, foarte pe scurt. Le urasc pe toate in egala masura asa ca numerotarea are doar un caracter orientativ.

1.Nicolae Guta

nicolae_gutaCelebrul virtuos al playback-ului va intra in istorie ca cel ce a luat expresia imbecila a colegilor de breasla, “pe sistem”, si a transformat-o in “pe sistem turbo”. Fara sa faca reclama la vre-o pasta de dinti afiseaza mereu un zambet cretin iar fata aia de oagar ma fac sa-i doresc numai lucruri rele. Daca mi-ar indeplini duhul fermecat 3 dorinte acestea ar fi: 1.Sa moara Guta in fata mea incet incet, in chinuri groaznice, pe muzica lui Wagner 2.Sa am o bere rece in mana in timp ce privesc asta 3.Sa mai am inca o bere pusa la rece in caz ca o termin pe prima.

2.Zidul Realitatii TV

zidul-realitatiiM-am saturat de ideea asta cretina a celor de la Realitatea TV. Cand raman in pana de idei se plimba cu prostia asta de panou si ii indeamna pe oameni sa scrie pe ea ca sa aiba apoi ce comenta in studiouri pana la inchiderea editiei. Chiar in timp ce scriu randurile astea o imbecila s-a decis sa candideze la prezidentiale si reporterul o itnreaba daca crede ca va strange semnaturile necesare. Raspunsul ei?: “cu ajutorul lui Dumnezeu” Uite acuma vine Iisus sa-ti falsifice CNP-uri si semnaturi.As vrea sa sa le cada “zidul” ala in cap in timp ce filmeaza de langa el, sa vad un boschetar cu vezica mare cum se descheie la pantaloni si isi exprima opinia de sus in jos si de la stanga la dreapta.

3. Mao Zedong

maoLiderul Partidului Comunist Chinez in perioada ’43-’75 era un tip chiar “dragut”, mai ales atunci cand se imbata si ii veneau in minte idei gen “Marele salt inainte” sau “Revolutia culturala”..Pe asta il urasc pentru ca era chinez si pentru ca a infiintat o grupare de “voluntare” in Partidul Comunist ca sa aiba cate o virgina zilnic la dispozitie. Marele lider se lauda conform relatarilor doctorului sau personal ca din cauza sexului oral de care are parte nu are nevoie sa se spele niciodata 🙂 Sunt o gramada de baieti in lumea asta care rup neogen-ul in 2 in cautare de prietene, in timp ce mosul asta libidinos a regulat la viata lui cat toti cetatenii bucurestiului la un loc un an de zile.

4.Melomanii

telefoanenokiaUrasc idiotii care merg pe strada cu telefoanele mobile atarnate la gat sau tinute in mana si din care rasuna invariabil acorduri orientale. In parc, pe trotuar, la metrou, in autobuz, orice loc e grozav pentru putina cultura muzicala. Cum altfel sa aflu ca Nicu Piticu’ a aruncat cu 200 euro pentru nasu mare, ca toti dusmanii lu Giani au murit de inima rea, ca banii se pot face si altfel decat prin munca si ca in spania toti au bemve? As vrea sa fac o petitie la Nokia prin care sa dezactive functia de speaker la telefoanele comercializate in tara noastra.

5.Painea

paineMai exact lipsa ei. Ma enerveaza atunci cand esti lesinat de foame, iti pregatesti/incalzesti ceva, te pui la masa cu furculita in mana si cand bagi mana la cotet, surpriza! Nu mai e paine. Si iti dai seama de asta dimineata cand esti balalau sau noaptea cand oricum nu mai e deschis nimic decat nonstop-ul de la 1 km distanta, pazit de patrulele constiincioase de maidanezi.

6.Hannah Montana

hannahNu am avut puterea psihica sa caut mai multe informatii despre fata asta, dar am inteles ca este personajul unui serial TV marca Disney cu o proasta care e liceeanca ziua si cantareata noaptea. Stiu doar ca mi se increteste parul pe ceafa cand aud de asta si de toate lucrurile aparute ulterior in cel mai pur stil capitalisto-american:jocuri, filme, cd-uri, penare, absorbante, vibratoare si ce dracu nu s-a facut. Stiu doar ca as vrea sa intre pe mana lui Osama si a celor 100 de mujahedini din garda lui de corp care de cand se ascund rin pesteri reguleaza doar lilieci si rozatoare.

    • Visad
    • 2 Octombrie 2009

    Man, de cand cu rapandula de Madonna nu prea am mai avut timp sa scriu. Sincer sa fiu, nu prea ma pricep cum e cu blog-urile astea ca sa imi creez si sa gestionez unul propriu. Asa ca ma lipesc si eu ca un parazit pe unde pot. Azi vreau sa iti pomenesc de doua lucruri care ma enerveaza: aerul bucurestean si curatenia bucuresteana. Sa le luam pe rand. Aerul. Fara sa am vreo vina, soarta mi-a oferit sansa sa vad o multime de orase din Europa, mai mari sau mai mici. Si astfel, am avut ocazia sa descopar orase in care abia asteptam sa ies pe strada. Nu numai din cauza monumentelor sau a obiectivelor turistice, ci si din cauza aerului. Man, mirosea asa de frumos ca nu ma induram sa mai intru in camera! In Bucuresti, traind zi de zi in aceleasi conditii, nu mai sesizezi diferenta. Dar cand aterizezi la Baneasa (nu la Otopeni pentru ca se atenueaza diferenta pana intri in oras) si se deschide usa avionului, diferenta de la aerul curat si conditionat din avion si cel bucurestean e atat de puternica incat o simti ca o palma peste fata! Miazma e infecta, aproape de nesuportat. M-am gandit ca sunt prea sensibil si am urmarit problema pe bulevardele centrale, cum se spune. Pe Dionisie Lupu, in zi de vara, mi-a fost imposibil sa merg fara batista la nas. Imi venea sa vomit, atat era aerul de imbacsit de mirosuri de la zoaiele gunoaielor scurse din masini pe strada. In orice cartier mergi, mirosul de murdarie si statut te urmareste. Incercati (cei care nu ma credeti) sa parcurgeti trotuarul din fata Garii de Nord, pe latura cu coloane (fatada principala!). E imposibil. Dincolo de periculozitatea datorata aurolacilor care bantuie nestingheriti, mirosul de urina e atat de puternic incat, pana il parcurgi, capeti convingerea ca toata populatia orasului vine si urineaza pe peretii garii. Mirosul care te intampina la una din portile orasului este cel de urina. Am incercat sa ma consolez printr-o plimbare pe Dimitrie Cantemir, cu dorinta sincera de a ma bucura de amenajarile dendrologice facute pe tot parcursul lui. Fratilor! Acelasi miros oribil si persistent de urina pe tot bulevardul. Un miros realmente insuportabil, care anuleaza toata frumusetea florilor si pomilor din zona. Nu imi vine sa cred: in secolul al XII-lea, intr-o capitala europeana, mirosul care te urmareste pe strazi este cel de urina! Acum, punctul doi, curatenia. Si aici, ma voi referi in special la curatenia trotuarelor. Sunt un om atent cu mine si cu se intampla in jurul meu, asa ca nu mi-a fost greu sa observ ca bucurestenii au un aer de umilinta: cei mai multi merg cu privirile in pamant. Am cautat o explicatie si am gasit-o: sunt atenti sa nu calce in fecalele cainilor existente la fiecare pas pe trotuar. Am mers cu analiza mai departe. Am vazut si in alte orase europene caini maidanezi sau plimbati de stapani, dar nu si murdarie pe trotuar. Atunci, ce se intampla? Sunt oare maidanezii lor mai educati decat ai nostri si nu isi fac nevoile pe trotuar? Nu cred. Animalul e animal, oriunde ar trai si isi urmeaza instinctele. Iar daca va pricepeti cat de cat la caini sau pisici, atunci stiti ca isi fac nevoile pe pamant ca sa le poata acoperi ulterior. Din instinct. Ei bine, sa ma ierte Dumnezeu, dar singura varianta care ramane este ca murdaria se datoreaza cainilor cu stapani! Care nu sunt mai educati decat ai lor. In Edirne (fosta Adrianopole, localitate din Turcia, tara pe care o acuzam ca ne exporta balcanisme) mi-a fost sa vad la ora trei dimineata cum se spalau trotuarele cu detergent. E umilitor cat de nesimtiti suntem… In fond, de ce sa ne miram de o populatie care consuma in medie un tub de pasta de dinti pe an.

    • Visad
    • 2 Octombrie 2009

    Scuze, dar din cauza nervilor, am tastat doi de I in loc de doi de X. Deci, secolul e XXI.

    • mielu007
    • 2 Octombrie 2009

    Man, cand te enervezi te enervezi si cand comentezi, comentezi, nu gluma :)Poti sa te lipesti ca parazitu in continuare, sau iti fac rubrica ta pe site :))

    • Visad
    • 5 Octombrie 2009

    Man, te-am avertizat ca nu ma pricep la chestiile astea legate de blogareala. Faci cum vrei si cum crezi, ca mie imi place cum gandesti. Da’ sa-mi spui si mie ca sa stiu ce am de facut.

    • somerio
    • 6 Octombrie 2009

    :)) curand cred c-o sa-mi fac si eu un clasament al chestiilor care ma enerveaza… bine, ca la cate frustrari mi-am varsat deja pe blog cred ca stii cam cum ar arata topul 🙂

    @ visad, daca nu te ia mielu’ pe blogul lui spune-mi si pot sa-ti fac si eu rubrica la mine pe blog 🙂 sau si mai bine, putem sa avem toti 3 acelasi blog :))

    Bafta !

    • Visad
    • 6 Octombrie 2009

    Somerio, man, iti multumesc, esti un suflet mare. Nu stiu nici blogu’ tau, da’ daca mi-l spui, pot sa scriu si pe dansul (Iti place? Asa vorbesc moldovenii: am luat o piatra si am dat cu dansa dupa caine).
    Mielule, daca vrei si poti, m-ar bucura sa imi faci o rubrica pe blogu’ tau, daca ma inteles bine. Eu nu ma pricep la blogareala, dar daca imi spui ce sa fac, te ascult. Da’ repede ca ma mananca des’tele sa scriu ceva despre niste reclame care ma enerveaza ingrozitor.

    • mielu007
    • 6 Octombrie 2009

    Visad, ti-am trimis invitatie, trebuie sa-ti faci user pe worpdress ca sa poti sa fii colaborator la mine pe blog..

    • Visad
    • 6 Octombrie 2009

    Am inteles. Daca nu apuc azi, maine in mod sigur. Iti multumesc.

    • komicaminolta
    • 6 Octombrie 2009

    Mielule, o facui, ca sa zic asa. A fost mai greu ca nu gaseam username-uri libere dupa gustul meu. Acu’ n-o sa mai apar ca Visad, ci ca komicaminolta (hi, hi). Multumiri inca odata.

    • mielu007
    • 6 Octombrie 2009

    Sa fie intr-un ceas bun 🙂 Spune-ti ofurile si daca ai nevoie de ajutor cu ceva dai un mail/mesaj. Bafta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

