100 % prosteala

Humex_edEu sunt responsabil de 0,1% din vanzarile pe Bucuresti de Olynth. Ori sunt eu dependent de picaturi, ori trec printr-o perioada putin mai lunga in care am nasul infundat: de vreo 4-5 ani🙂

In ultimul timp simt ca o sa ajung ca raposatul MJ si o sa imi cada nasul de tot, asa ca am inceput sa caut solutii la problema mea. Doctorul mi-a recomandata operatia: e lesne de inteles ca am spus pas la asta, cel putin momentan. Am incercat sa folosesc alte solutii nazale. Stramosul picaturilor, Bixtonim, imi da impresia ca imi torn acid sulfuric in nas. Alte produse al caror nume nu imi vine in minte pentru ca erau prea proaste nu au avut nici un efect.

Acum cateva zile mi-a spus cineva sa incerc cu apa de mare. Cum  nici unul dintre prietenii mei nu mai pastrase cadourile mele cacacioase sub forma de pet la 0,5 cu nisip si apa din Marea Neagra am fost nevoit sa ma reorientez si sa merg la farmacie. Am dat nu mai putin de 40 RON pe o porcarie de spray de la Humex care contine 100% apa minerala. Sunt cea mai proasta investitie a mea din ultimul timp.

Toti cetatenii de etnie (2xr)oma o sa cada pe spate cand o sa afle ca are in compozitie AUR si ARGINT (1)! Sa vezi ce o sa se mai dea oamenii cu apa de mare pe haine, pe ceas, pe pantofii de lac, pe bluza de trening Adidas si pe haina de piele. De ce sa ai pe tine aur in stare solida cand poti sa-l porti in nas, in gura, in par sau pe piele? Cu putin noroc gasesti si un amanet care sa-ti primeasca tubul magic gaj.

Somalezii si alte popoare din lumea a treia au interzis la apa de mare (2). Asta pentru ca pe cutie scrie clar: 1 puf in fiecare nara de 2 sau 3 ori zilnic inainte de mese. N-ai ce manca? Teapa ta! Te duci si bagi nasu in cada, in lacul Morii sau unde vrei tu, ca la Humex ai interzis. Desi ma indoiesc ca cine de 40 de RON pe prostia asta nu are un colt de paine prin casa  nu inteleg totusi care e legatura intre picaturi de nas si mancat, ca doar nu inghiti pastile.

Ultima chestie dubioasa de pe cutie e o contradictie (3) amuzanta. Pe de o parte scrie ca e pentru adulti si copii de la 15 ani, pe de alta parte iti spune sa nu-l lasi la indemana copiilor. E probabil un joc logic menit sa stimuleze imaginatia copiilor: cum sa iti pui apa in nasa fara sa pui mana pe ea..

Ca sa am si un final la povestire, apa de mare nu a avut nici un efect. Este 100% prosteala, iar eu am fsot 100% prost sa dau banii pe asa ceva. Ma bazez in continuare pe Olynth, cel mai bun prieten al omului de la inventarea lamei de ras incoace. Singurul meu regret e ca nu mai pot merge la olimpiada de vara, in caz ca as lua vre-o medalie m-ar descalifica astia pentru dopaj..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

