3 metri de 150 RON

Azi am fost prin Unirea, pe la etajul 3. Orice barbat normal intra intai in magazinele de electronice si se plimba pe toate raioanele, savurand mirosul tehnologiei. Asa cum femeile pot pierde ore in sire in zona de lenjerie sau pantofi, asa si noi putem petrece toata ziua belind ochii la cabluri, gadget-uri, televizoare, muzica, etc.

Mirror-s-Edge-9Fiind posesor de PS3 am aruncat si un ochi pe la jocuri si am inceput sa rad ca prostul in magazin. La etajul mai sus amintit Altex este fata in fata cu Diverta. Am intrat intai la Diverta unde Mirror’s Edge pentru PS3 era cam 300 RON🙂 Pretul este urias pentru un joc aparut prin noiembrie anul trecut si care nu a beneficiat de mega review-uri (desi jocul e chiar dragut, dar asta e alta poveste).  M-am uitat repede la  alte titluri si preturile erau intr-adevar astronomice: Bad Company era cam 280 RON! ! !

Cum iesi din Diverta strabati fix 3 metri sau 2 secunde de mers si intri in Altex, fratele siamez al lui Media Galaxy. Acelasi joc Mirror’s Edge costa aici in jur de 150 RON!! Cum dracu’ sa nu razi ca prostu in magazin cand 3 metri iti aduc o reducere de 150 RON la acelasi produs? Sau cand te gandesti ca pe gameshop.ro, site-ul importatorului de jocuri, Bad Company costa 45 RON + 20 taxe transport. In total 65 RON, de 4 ori mai ieftin ca in Diverta..

Daca nu iti permiti nici asa, poti intra oricand pe forumul computergames.ro care este cel mai mare bazar pentru jocuri sigilate sau folosite. De aici de exemplu mi-am cumparat eu Mirror’s Edge cu 60 RON, sigilat🙂

Asa ca sfatul meu pentru toti shopaholicii este „beliti bine ochii!” Chiar si cativa metri conteaza…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

