Unde dai si unde crapa

Ialomitabun2Arzand gazul dubios pe net am descoperit ca articolul meu despre Madonna a fost subiect de actualitate in ….. Ziarul Ialomita, zis si bisaptamanal de informatie si atitudine.🙂

    • somerio
    • 16 Octombrie 2009

    Macar ti-au cerut voie sa-l preia ?

    Daca n-au facut-o… nu-i lasa… ameninta-i :))

    nu cred ca au voie sa preia ceva ce-ti apartie… chiar daca tu ai facut public acest articol postandu-l pe blog…

    • tot ea
    • 16 Octombrie 2009

    Au mentionat sursa . Somerio, ofticosule …..

    • tot ea
    • 16 Octombrie 2009

    A publica ceva (blog, articol din ziar , etc) care este public e legal . Parerea mea😛

    • mielu007
    • 16 Octombrie 2009

    Nu e nici o suparare oricum🙂 In afara de a mentiona sursa nu cred ca poti avea alte pretentii fata de cineva care iti preia ceva de pe blog/site.

    • komicaminolta
    • 16 Octombrie 2009

    Man, maine cumpar un tort. Ca sa aniversez 2 saptamani de cand ti-am trimis un text de test si tot sta in pending. Daca nu vrei, nu vrei si nu ne suparam, da’ matale m-ai invitat.

    • mielu007
    • 16 Octombrie 2009

    Komicaminolta, iti dau cuvantul meu ca acum am vazut textul. Ma uitam in fiecare zi sa vad daca mi-ai trimis ceva, dar ma uitam in fereastra cu user-i, unde acum am inteles ca apar doar articolele publicate, nu si cele in curs de publicare.

    Acum am inteles cum sta treaba, e o noutate si pentru mine🙂 In 5 minute iti pun articolul pe site.

    PS: Tortul sa nu fie de ciocolata ca nu prea ma dau in vant dupa ea🙂

    • komicaminolta
    • 19 Octombrie 2009

    In regula, man. Ar fi mai bun un tort „la sticla”?

    • mielu007
    • 19 Octombrie 2009

    de ce nu?🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

