Cargus, coiul pamantului

Aseara stateam in masina, blocat in trafic, pe la Podul Grant. Fara sa-mi dau seama am lasat radioul pe Europa FM si am auzit toate reclamele posibile si imposibile, minunandu-ma de ce inventivi sunt copywriterii romani nene.

cargusNu stiu cati ati auzit reclamele la Cargus, care au ca personaj principal un colet. Imbecilitatiile radiofonice se pot rezuma la urmatorul dialog:

– Salut biroule!

– Salut coletule! Vai, dar ce bine arati. Esti ca nou! De cat timp te-au impachetat?

– De ieri! Eram in Timisoara acum cateva ore.

-Asa repede ai ajuns?

-Da! Am venit cu Cargus! Sunt cei mai rapizi, eficienti, extramegagigca smecheri si se pisa pe UPS, TNT, Deutche Post si oricine altcineva.

Intr-o varianta am impresia ca biroul se inlocuieste cu o imprimanta, insa dialogul are aceeasi logica. Mergeam cate 2 metri pe minut si radeam gandindu-ma cum ar suna reclama asta adaptata pentru mai multe ramuri ale economiei.

Varianta Pompe Funebre

Salut Dracule! / Salut Mortule! Da ce bine arati.. De cand ai sfeclit-o?/ De 3 zile, dar m-a impachetat popa prin Cargus si am ajuns ca nou. Nici macar nu am intrat in descompunere.. / Extraordinar.. Acum inchide gura si baga capu sub smoala, ca nu se vorbeste la cazan..

Varianta Jandarmeria Romana

Salut Domnul Sectorist! / Salut Fane! Ma, da ce bine arati.. Cine te-a batut inainte sa vii la sectie?/ M-a prins Jandarmeria si m-a perpelit pe toate partile, cu bocanci, cu pulan, cu scuturile, cu cainii, cu usa de la duba, cu furtunul de pompieri, cu lacrimogene../ Incredibil, nici nu se vede../ Stiu, baietii sunt profesionisti, dau din toate partile si nu lasa nici o urma ca ii pun pe baietii de la Cargus sa ma ambaleze si sa ma aduca la sectie..

Varianta Bodega

Salut iubita mea! / Salut mai alcoolistule, imputitule, dobitocule, betivule! Ma, da stii ca arati bine? Pe unde dracu ai baut inainte sa ajungi acasa?/ Pe la Bodega, i-am dat cu sprit, cu bere, cu coniac, cu vodka, cu tuica, cu ce am gasit pana mi-au murit toate cardurile dezavantaj/ Incredibil, nici nu se vede la cat de fresh esti../ Stiu, cu doar 30 RON te faci pula, noroc ca au contract cu aia de la Cargus care ma-au bagat la duba intre colete si m-au adus acasa.

Varianta Maternitate

Salut Tati! / Salut Bebelusule! Bai, da arati extraordinar.. De cand te-ai nascut? / De cateva ore, dar m-au scos astia cu japca, au chemat Cargus-ul si m-au livrat acasa.. / Extraordinar.. Nici nu zici ca erai langa vaginul lu’ mata acum cateva minute../ Stiu tati, ai dat tot salariul spaga la nenea doctor dar se merita, au home delivery..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

