Live web cam

Iarna trecuta, intr-o sambata dupa amiaza, eram in Sinaia cu niste prieteni. Veniseram mai mult pentru o renumita ciorba de burta la un restaurant din localitate, decat pentru turism, asa ca eram paltonari si pantofari. Dupa o masa copioasa, am socotit ca lucrul cel mai nimerit e sa facem o mica plimbare prin centru, ca niste adevarati turisti. La un moment dat, vedem agatata de coltul unei cladiri o camera web live. Stiam de ea pentru ca vazuseram imagini live din Sinaia cu timp in urma pe site-ul producatorului.

Imediat am dat la manivela si am pus in functiune celularul ca sa ii sensibilizez pe cei de acasa sa intre imediat pe site si sa memoreze imaginile cu noi pe calculator. Primesc confirmarea ca suntem vazuti si ca imaginea e memorata. Imediat, ca sa dam mai multa savoare imaginilor, am inceput sa ne scalambaim si sa dam din membre (nu sunt sigur ca nu am scos limba). Dupa apoximativ 5 minute de scalambaiala semnificativa ne hotaram sa plecam spre hotel ca sa ne refacem cu un vin fiert.

Prietenul meu isi aduce aminte de existenta parintilor si, gandindu-se ca dupa vinul fiert ii va fi mai greu sa vorbeasca, le da un apel pe celular. Alo! Tata? Ce faceti, sunteti bine? Da, raspunde omul putin crispat. Bravo, ma bucur. Sa stiti ca noi suntem in Sinaia. Stim, raspunde omul acru. De une stiti? intreaba prietenul meu. Pai, v-am vazut acum 5 minute la Antena 3 cand dadeau imagini luate cu camere live din tara, la buletinul meteo! Erati oamenii cei mai neseriosi din toata Sinaia. V-a vazut si tanti Melania de la Videle. Nici macar a doua carafa de vin fiert nu ne-a oprit din ras. Ba, cred ca din contra…

    • somerio
    • 23 Octombrie 2009

    =)) tare faza :))

    criminal !

  1. Uite cum ajungi celebru fara sa vrei! Cum sa nu le dai dreptate paranoicilor care cred ca suntem supravegheati ca nu mai avem libertate… cand iata, cativa tineri nevinovati se strambau si ei pe strada la o camera si i-a vazut toata tara! 🙂
    Da’ si astia de la Antena 3, alte stiri n-aveau sa dea?! 🙂

    • Mioriticul
    • 27 Octombrie 2009

    Rad ca prostul in fata monitorului… pai cum sa-mi pastrez eu prestanta la birou cand citesc posturi de asa natura. Parca va vad 🙂

    Iar faza cu tanti Melania este criminala… ea era vioara intai.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

