Adio dar ramai cu noi

Komicaminolta, cu care am avut onoarea sa colaborez pana acum si la ale carui posturi am ras cu lacrimi, s-a mutat in casa noua. Si-a facut un blog numai al lui pe care il puteti gasi aici http://bloguldindrumultaberei.blogspot.com.

Ii urez mult succes si sa ne auzim de bine in continuare🙂

    • Vasile Tuciuriu
    • 20 Noiembrie 2009

    Ne pare rau, o pierdere pentru acest blog. Se pare ca ramanem cu acelasi Miel sarcastic

    • Popa Ana
    • 20 Noiembrie 2009

    Nu cred asa ceva😦

    • Vasi Vasi
    • 20 Noiembrie 2009

    Come back pls!

    • komicaminolta
    • 20 Noiembrie 2009

    Mielule, man, nu m-am înşelat când te-am suspectat că eşti un suflet mare. Îţi mulţumesc pentru găzduirea oferită şi vreau să cred că, de acum încolo, ori de câte ori vei avea nevoie de vreun ajutor, te vei gândi la mine ca la un prieten. Iar vouă, celor care prin rândurile voastre v-aţi exprimat regretul, vă mulţumesc din suflet pentru sentimentul de utilitate pe care mi l-aţi oferit. Vă asigur că voi păstra colaborarea cu Mielu şi veţi mai găsi în blogul lui articole scrise de mine. Până atunci, vă aştept cu comentarii sau sugestii pe blogul meu. Să fim sănătoşi şi să auzim numai de bine!

    • somerio
    • 23 Noiembrie 2009

    stati fratilor, ce va panicati?
    il gasim pe om pe blogul lui… ce e rau in asta? n-a disparut, n-a murit, n-a ramas fara idei sau tastatura… omu’ scrie pe un alt blog… ceea ce e foarte bine pana la urma.

    Bafta, prieteni !

    @ komicaminolta
    suntem cu ochii pe tine🙂

    • komicaminolta
    • 23 Noiembrie 2009

    Somerio, ai pus deş’tu pe rană. Nu am dispărut, de murit o să mor, da’ peste vr’o 80 de ani, idei mai am berechet, iar tastatura e Microsoft (!). Cât despre ochi, hehe, chiar vă rog să fiţi cu ei pe mine…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

