Pe unde umbli draga?

Am mers de curand cu taxiul acasa intr-o seara din timpul saptamanii. Tinand cont de traficul din Bucuresti la ora 17 asta inseamna ca am avut mult timp sa discut despre tot felul de subiecte cu cel din stanga mea. Si pentru ca atunci cand 2 baieti se intalnesc femeile sunt unul din punctele de interes, discutia a decurs inevitabil in directia asta.

Asa am ajuns sa aflu ca cel din stanga mea nu punea mare pret pe concepte invechite precum fidelitate, onestitate, iubire. Am dedus asta dupa ce mi-a povestit asa, ca fapt divers, cum a agatat o clineta si a dus-o la un motel. Acolo s-au iubit cu pasiune toata noaptea si dimineata s-au despartit asa cum s-au cunoscut. Dupa ce imi zice toata tarasenia asta isi aduce aminte (apropo de sex) de prietena lui: „Ia s-o sun pe asta, sa vad ce mai face..” Pune mana pe telefon, formeaza un numar in timp ce facea slalom intre un autobuz si o Dacie veche iar de partea cealalta a antenei raspunde o voce joviala. Din ce franturi de conversatie ajung la mine aud pe el aflu ca prietena lui era printr-un centru comercial, sau cel putin asa sustinea ea. Dupa 2-3 minute stupoare! Se aud niste caini in telefon. Caini? In mall? Cum e posibil?? E clar ca tarfa l-a mintit! Cata nesimtire!

Inspector Gadget de la volan incepe sa o ia la intrebari pe ocolite: „Dar ce se aude ma acolo?”, „Ce e galagia asta, se aud cumva niste caini?”, „Unde ziceai ca esti? La Mall? Aaa, esti in drum spre Mall? Pai mai devreme ziceai ca esti inauntru..” . Nu stiu ce explicatii a primit, insa discutia nu s-a terminat asa de rau cum ma asteptam eu, cu injuraturi si amenintari. Probabil omul isi pastra puterile pentru atunci cand ajungea acasa, sa-i dea o corectie zdravana celei care l-a incornorat.

Asta daca ajungea acasa in seara aia, ca nu stii niciodata ce clienta se poate urca in masina cand vrei si tu sa iti termini tura si sa mergi acasa la familie…

  1. naspa, plina de ispite meseria asta de taximetrist ! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

