Service@yahoo.com

Am acasa un aspirator de la Electrolux care s-a stricat. Norocul meu ca e in garantie si sper sa nu fie probleme cand voi reusi sa ajung cu el in service. Uitandu-ma pe lista cu service-urile autorizate, singurele firme care pot repara produse pe garantie, nu am rezistat sa nu constat cu surprindere profesionalismul firmelor implicate.

Sa presupunem ca locuiti in Vaslui si ati cumparat ceva de la Electrolux, cum ar fi o masina de spalat. Daca se strica, trebuie sa mergi cu ea la unul din cele 2 centre de service autorizate. Unul dintre acestea este SC Electroterm SRL situat intr-un bloc pe strada Republicii, la etajul 1. 🙂  Nu am fost nicioadata acolo si nu vreau sa creada cei in cauza ca le fac reclama negativa sau ca am ceva cu ei. Doar ca mi se pare foarte profesionist sa ai trecuta in certificatul de garantie oficial al producatorului adresa de mail teddy_croitoru@yahoo.com.Eu cand aud de firme cu astfel de adrese de mail deja la cataloghez negativ, bineinteles..Si nu e doar el, din toate service-urile astea autorizate aproape jumatate sunt cu adrese personale de yahoo, gmail si hotmail. Stiu ca omul nu trebuie judecat dupa haine dar firmele ar trebui judecate dupa mailuri. Costa sub 100 de euro un domeniu, un site facut de tine doar cu informatii elementare si niste adrese de mail asociate lui..

Continuand exercitiul nostru de imaginatie, spuneam ca ti se strica masina de spalat. Intri putin pe mess ca sa ii dai buzz lui teddy: Fratie, s-a stricat aparatu’! Ce fac? Scuipa apa pe jos..Pai vino cu el la service, sa vedem ce putem face, raspunde el. Il suni pe varul costel care are o Dacie Papuc, urcati aparatul in masina si o pui pe sotie sa tina bine de el pe drum. Ajungi in fata blocului si surpriza, nu merge liftul. Ii dai un bip pe mobil lui Teddy sa scoata capul pe geam. Cand deschide fereastra ii strigi: Bre, nu merge liftul, ce facem? Pai las-o acolo pe trotuar, imi iau eu trusa de scule si cobor sa-i dam de cap..

Vreau sa cred ca nu a patit nimeni asta, dar am vazut de atatea ori ca nimic nu este imposibil..

  1. Da, e foarte plauzibila treaba cu nea teddy! 🙂
    Am si eu un aragaz nou, electric, pe care cred ca trebuie sa-l duc la service. Abia l-am luat… M-am chinuit ceva vreme sa vad cum functioneaza, nu ca ar fi vreo piesa de tehnologie de ultima generatie, insa avea la el 4 carti plus inca vreo doua scheme si foi capsate… Am respectat instructiuniile exact, doar ca dupa ce am terminat ce am avut de facut si i-am dat sa se inchida, a continuat sa mearga, asa ca l-am scos din priza! 🙂 E normal?

    • somerio
    • 3 Decembrie 2009

    :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

