Despre Pisi actuale si foste

Aseara am dat ca orice roman pasionat macar putin de fotbal la meciul Unirii Urziceni cu Stuttgart. Dupa golul de 3 – 0 pentru nemti am considerat ca macelul e prea mare si am inceput sa butonez telecomanda. Un decolteu cat casa care mi-a invadat ecranul televizorului m-a facut sa ma opresc aproape instinctiv si sa investighez problema.

Cand s-a dat zoom dintre tate am vazut ca postul era Acasa TV. Emisiunea imi scapa dar cred ca erau  Povestirile sau ceva ce rula pe la ora 22:00. Era vorba despre o petrecere, nu stiu sigur, insa proportia persoanelor intervievate de pseudoreporterii AcasaTV era dominata de specia Pisi Pisicorum. Pisi blonde, Pisi brunete, Pisi siliconate, Pisi tampe, Pisi impodobite cu accesorii ca bradul de Craciun si cam toate celelalte tipurile de Pisi.

Marea dilema la care trebuiau sa raspunda divele era daca Mos Craciun exista sau nu. La fiecare Pisi intervievata era trecut numele in banda de jos. Evident ca pentru cine nu se uita zi si noapte la emisiunile Acasa TV numele lor nu spunea nimic. Ca sa mai lamureasca putin lucrurile, sub nume era trecuta si o scurta descriere a celei care vorbea. De exemplu: DORA! Orice om normal se intreaba cine dracu e mutanta asta care la varsta ei a facut mai multe operatii estetice decat Michael Jackson. Stai asa ca  sub nume, cu litere mai mici, e trecuta si cartea ei de vizita: fosta iubita a lui Mitea. Din cate am inteles eu, apogeul carierei este atunci cand te cuplezi cu fotbalistul. Pentru ca tot ce urmeaza dupa te catalogheaza fie ca actuala prietena fie ca fosta prietena. Sunt convins ca pentru ele nu prea conteaza daca sunt actuale sau foste, conteaza sa fi fost candva, ca sa le stie lumea. Odata ajunsa in patul unui fotbalist mai e putin pana cand vine AcasaTV sa te intrebe daca tu crezi in Mos Craciun si te vede toata natiunea in splendoarea ta.

Si ma uitam la fetele astea si imi dadeam seama ca ele vor fi mereu plimbate prin masini si asternuturi devenind succesiv actuale-foste-actuale-foste-actuale-foste intr-un carusel al celebritatii nemilos. Cu putin noroc se vor pensiona undeva in jurul varstei de 28-30 de ani, tragand pe dreapta cu ultimul actual transformat ad-hoc in iubirea vietii mele. Posturi ca Acasa TV vor continua sa indobitoceasca mii de fete si femei care se uita la el, promovand lucruri ca botox, silicoane, ceasuri scumpe cu cadranul cat mai mare drept cele mai inalte valori aspirationale in societatea noastra.


    • somerio
    • 13 Decembrie 2009

    ce bot are asta :)))

    zici ca-i gura de canal😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

