Feline in calduri

Recunosc ca nu m-am prins niciodata care e faza cu „animal print”. Nimic nu mi se pare mai hidos decat o femeie imbracata in ceva cu model de leopard, zebra sau alt locuitor de savana. Nici un articol vestimentar sau accesoriu nu a scapat de blestemul textilei salbatice: paltoane, bluze, rochii, cuverturi, fete de perna, palarii, genti, cizme si, preferatii mei, colantii de tigru.

O alta necunoscuta este publicul la care prinde acest tip de materiale: babele si tigancile. Desigur, cateodata se mai strecoara si alte categorii sociale in hora africana, insa babele si pirandele sunt cei mai mari consumatori de animal print. Am tot incercat sa gasesc ceva in comun pentru cele 2 categorii si m-am lasat pagubas intr-un final.

La o varsta inaintata iese la iveala, vorba lui Aristotel, animalul social din babe? Toate femeile sunt doamne pana la 60 de ani apoi se metamorfozeaza in feline? Pe tiganci le pot intelege, pentru ca e in natura natiei lor. Dupa ce traiesti o viata intr-o legatura stransa cu animalele si dormi cu caii in grajd, in spatele palatului, simti nevoia sa iti exprimi iubirea de necuvantatoare. Fascinatia lor pentru animale africane este binecunoscuta, exemplu stand lunga lista de bulibase si interlopi care cresc in curtile lor lei si tigri.

As incheia asa dar e nevoie de o concluzie, nu? Lasa-ti dracu bietele animalele in pace. Nu e de ajuns ca le-am distrus habitatele naturale sau ca anual dispar zeci de specii de pe pamant ca urmare a actiunii directe a omului. Acum nu mai avem liniste pana nu facem genti si colanti dupa asemanarea lor? Ai auzit fata de tigrul din Bali disparut acum cateva zeci de ani? Nu? Uite asa arata, exact  ca pantalonii mei..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

