3 faze la metrou

Mereu am crezut ca automobilul, desi o necesitate de multe ori, contribuie la alienarea oamenilor. Casa-masina-birou-masina-casa. Mereu acelasi traseu, aceleasi cozi, acelasi timp pierdut, aceleasi frustrari. In cele din urma ajungi sa te izolezi de tot ce e in jurul tau si nici nu mai observi o cladire nou aparuta pe traseu sau orice altceva in afara de semafoare si asfalt.

Mijloacele de transport in comun, in schimb, sunt o sursa inepuizabila de subiecte.Astazi de exemplu am gasit trei subiecte de pus pe blog in doar 30 de minute.

Prima faza e cu o doamna cu burta mare care a venit langa mine, eu stand pe scaun, ea in picioare pentru ca nu mai erau locuri libere in vagon. Pentru ca nimeni din jurul meu nu avea simt civic m-am simtit prost sa las o femeie gravida in picioare si am intrebat-o politicos daca vrea sa ii cedez locul meu pe scaun. Mi-a raspuns la fel de politicos ca nu vrea, sa stau linistit. Asa mi-am dat seama ca nu era deloc gravida. Era doar o grasa feminista cu burta mare care nu are nevoie de favorurile unui barbat si care prefera sa stea in picioare, prin propriile ei puteri. Mie mi-a convenit..

Faza doi e cu un barbat trecut de varsta a 2-a sau a 3-a, nu am stiut niciodata cum e cu varstele astea. Ideea e ca se indrepta spre 50 de ani, daca nu ii depasise deja. Pe adidasii lui asortati la o geaca de fas albastra scria, mare, pe fata: Lightning! Sa fi fost el Flash, cel care alerga cu viteza sunetului in lupta cu raufacatorii? Isi uda pantalonii cu viteza fulgerului? Era detinatorul recordului de slalom pe traseul Piata Gorjului – Lujerului? Nu o sa stiu niciodata..

Faza trei e cu un taran de seama cu mine. Mergea prin tunel pe langa o doamna rotofeie si cara in mana dreapta o sacosa de la Cora plina cu obiecte indispensabile unei aventuri in capitala: branza, ceapa, farfurii de plastic, saci de rafie, intelegeti voi. Avea o geaca de piele smechera pe care scria pe tot spatele drag racing. Ce stia el despre drag racing? Stia ca e un sport ce a devenit popular in SUA dupa al 2-lea razboi mondial? Stia ca aceste curse se desfasoara pe o linie dreapta de aproximativ 400 de metri, parcursa in minim 3,9 secunde de masini care ating viteze de 530 km/h? Stia ca cea mai puternica clasa de masini din acest sport e Top Fuel Dragster, cu motoare ce merg cu un amestec de pana la 90% nitrometan? Recunosc, nu stiam nici eu chestiile astea pana sa ma uit pe Wikipedia, dar macar eu nu port o geaca pe care scrie asta…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

