La multi ani!

Va doresc un an nou fericit tuturor, in care sa vi se implineasca toate dorintele, mahmureala usoara si digestie placuta.

Eu imi doresc pentru inceput un an nou in care sa nu mai vad atatia manelisti la televizor pentru ca am facut o cura de „cultura rroma” pe toate posturile, de o sa-mi ajunga mult timp.

Ne vedem pe blog in curand, cand o sa-mi fac din nou chef de scris si o sa raman fara bautura in frigider.

  1. La multi ani!

  2. La multi ani prietene! Si sa ai un an nou plin de bucurii!!!

    • Vio
    • 2 Ianuarie 2010

    La mulţi ani, man! Dar cred că, luat cu graba, ai uitat două lucruri care au umplut televizoarele României:
    1. Pe Loredana, de care nu vom scăpa cât timp e soţul ei director la PROTV,
    2. Reclamele la telefonie mobilă, de care nu vom scăpa (pt. că au rămas singurele) atât timp cât va fi criza.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

