Axiome unviersale

Einstein spunea ca universul este relativ. Eu sunt de parere ca universul are cateva legi imuabile pe care le-ati observat cu siguranta insa nu v-ati dat seama. Una dintre ele suna cam asa:

Cu cat o fata este mai frumoasa cu atat partenerul ei este mai distrus.

Am vazut nenumarate exemple pe strada, prin parcuri, la facultate si nu numai. Am incercat sa-mi explic fenomenul de nenumarate ori fara sa ajung la vre-o concluzie relevanta. Singura teorie pe care o am este cea a compensatiei universale. Pentru orice lucru esita opusul sau asa cum sustinea si Newton in al treilea principiu al mecanicii . Materie-antimaterie, cald-frig, electron-proton, atractie-respingere.

Transpus in cazul nostru, frumusetea fetei trebuie compensata cumva asa ca ea se simte inevitabila trasa de o persoana mai urata ca ea. Cu alte cuvinte, viata ei este influentata de forte invizibile care o imping catre luarea anumitor decizii ce pot parea ciudate celorlalti.

Cunoasteti exemple? Aveti alte pareri?

    • Emil
    • 26 Ianuarie 2010

    Frumoasa si Bestia. Seal si Heidi Klum 🙂 (vorbim doar de fizic, desigur).

    • mielu007
    • 26 Ianuarie 2010

    Hai ca m-ai inspirat sa bag si o poza la articol cu astia doi Emile. Mersi 🙂

  1. Offtopic
    Wow ti-ai schimbat fata!? Te-ai facut miel serios… 😀

  2. Mai am eu un exemplu (chiar daca nu e un cuplu mediatizat) Eu cu sotia! (eu sunt uratul! 😀 )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

