Asocieri ciudate

In ultima vreme am tot vorbit de perechi nereusite si combinatii fatale. Nu mi-am propus sa tratez exhaustiv subiectul dar in ultimul timp am tot dat peste asocieri cel putin ciudate care mi-au dat de gandit.

O sa va dau mai jos doar cateva exemple si astept si parerile sau propunerile voastre.

Pinky si Brain, o pereche foarte dubioasa de soareci care vor sa cucereasca lumea prin orice mijloace.

In grila de programe RCS exista un menage-a-trois incredibil. Din motive numai de ei stiute vin unul dupa altul TVR Cultural, Taraf TV si Trinitas🙂

Doar cand te uiti la poza asta iti dai seama ca prietenia dintre Becali si Vadim este ceva la fel de unic ca alinierea planetelor.

In Mega Image gelurile de dus pentru barbati sunt puse langa toata colectia de tampoane produsa vreodata. Un mare WTF???

Intr-o galerie dedicata asocierilor dubioase nu putea sa lipseaca mariajul ad-hoc Geoana-Antonescu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

