Epic fail

Astazi m-au ajuns blestemele babelor de care m-am luat ieri. Am reusit performanta deosebita de a cadea pe trecerea de pietoni pe unul din cele mai aglomerate bulevarde ale Bucurestiului, la ora de varf, la kilometrul zero al capitalei. Am prins niste gheata pe strada care m-a luat prin surprindere si pe mine si pe bocancii mei de munte care nu m-au mai putut salva.

M-am intans ca o vita pe jos in mijlocul intersectiei iar in spatele meu o baba exclama panicata: „Au, au, au, au!” de parca o durea pe ea nu pe mine. Vreau sa le anunt pe toate babele din Romania ca nu sunt intimidat de vrajitoriile lor voodoo si ca o sa trec si peste acest moment de „epic fail”. Razboiul abia a inceput…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

