Urcati mai sus?

Ieri dimineata am urcat in lift cu o doamna trecuta de 40 de ani, functionara publica care lucreaza in aceeasi cladire cu mine. Scurtul dialog purtat cu dansa mi-a fost suficient ca sa ma binedispun pentru toata ziua:

La ce etaj mergeti? ma intreaba dupa ce inchide usile.

La sase! raspund eu.

Adica mai sus de 3? vine replica ei senina.

Da, mai sus…. i-am spus muscandu-mi limba pana la sange ca sa nu izbucnesc intr-o criza isterica de ras..

  1. 😀 😀 😀 Era si blonda?

    • mielu007
    • 6 Februarie 2010

    Cu suvite, nu complet 🙂

    • h2so4
    • 7 Februarie 2010

    de obicei viseza la 3 numere … a fost doar uimita ca ar putea visa la mai multe

    • mrn200v
    • 8 Februarie 2010

    Man, şi eu am avut parte odată de un dialog haios în lift. Întreb cocoana pe când intram în lift la parter:
    – Urcaţi la 6?
    Ea îmi răspunde:
    -Nu, cobor la 3!

    • mielu007
    • 8 Februarie 2010

    @mrn200v
    Poate era aceeasi persoana, tot cu etajul 3 🙂

    • mrn200v
    • 8 Februarie 2010

    Ştiu eu, man, ce să zic? E plină lumea de ţicniţi…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

