Da-mi fa codul

Eram in pauza de masa cu 2 colegi si mancam ceva sanatos la McDonalds. Langa noi o femeie de 35-45 de ani savura dintr-un hamburger si mai dadea pe gat din cand in cand Cola diluata cu apa la pahar. In restaurant intra o femeie in varsta putin crispata la fata. Se uita prin jur, o ocheste pe asta de la masa, vine langa ea si intra in vorba:

– Imi puteti spune si mie codul de la baie va rog?

Asta de langa noi se face ca nu aude. Baba cu vezica dilatata la maxim  mai intreaba odata:

– Sunteti draguta sa-mi dati si mie codul va rog? Vreau sa merg si eu la toaleta.

Imi pare rau, dar nu pot. Trebuie sa mergeti la casa sa va dea un cod. vine raspunsul.

– Dar de ce? Doar sa mi-l spuneti, atat va rog.

– Nu pot sa va dau codul, este codul meu, mergeti si cereti-le alt cod la casa.

– Dar codul asta nu este unic! se enerveaza baba care pesemne mai facuse blaturi d-astea si prin alte McDonalds-uri. Doar mi-l spuneti si mie…

– Imi pare rau. Nu vreau sa vi-l dau. Luati-va alt cod. Acesta este al meu.

O vad pe baba ca se pregateste sa-i dea asteai cu sacosile in cap asa ca intervin si eu in discutie strigand catre ea: E 5566 codul! Baba se opreste in miscarea ei de rotatie spre capul nesimtitei necooperante si ramane putin pe ganduri. Imi arunca un zambet fugar si baga viteza spre toaleta sa scape de Necuratu’ din ea.

Cea care nu voise sa divulge informatia clasificata ramane siderata. Vrea sa spuna ceva dar tace si bine face. Sunt sigur ca stiu ce gandeste: De unde dracu’ a stiut prostu asta de langa mine codul meu? Acum nu mai pot sa merg la baie, trebuie sa ma duc sa-mi mai cumpar ceva, huliganii naibii…

    • MANU
    • 19 Februarie 2010

    MARFA!!! :)))

    • Studentul
    • 19 Februarie 2010

    Mi se pare o prostie faza cu codul … Plm , te apuca , n-ai unde sa te duci decat la Mec , daca esti pe-aproape … zici ca iti dau ceva gratis … Mda , numai la noi se poate asa ..

    • mielu007
    • 19 Februarie 2010

    @Studentul
    E intr-adevar amuzant ca o companie care sustine ca acorda foarte mare interes curateniei sa restrictioneze accesul la baie doar clientilor sai.

    Cu alte cuvinte, ne place curatenia, dar doar daca cumparati de la noi.

    • tot ea
    • 19 Februarie 2010

    Si doar in Romania e asa ceva. Chiar din experienta vorbesc, nu din auzite .

  1. Man, nu fii dur. Poate femeia, când a auzit cuvântul COD s-a gândit la un peşte…

    • somerio
    • 26 Februarie 2010

    La Mc nu e WC public. Inteleg nevoia urgenta a omului de a se usura… dar nu poti sa fii nici nesimtit.

    Pana la urma, daca e sunt in MC si primesc un cod… teoretic am cam platit pentru aceasta facilitate. Vine unu’ de afara si imi cere codul. Daca vreau i-l dau… daca nu vreau, n-are dreptul sa faca mutre la mine… pana la urma este decizia mea.

    Eu personal, i-as fi dat codul… dar asta e alta discutie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

