Moartea tragica

Acum cateva zile prietena mea imi spunea despre o faza super tare. Recunosc ca eu nu m-am gandit la  asta pana acum.

Una din expresiile cele mai folosite la stirile de la ora 5 (si nu numai) este “moartea tragica”. Costel si-a gasit sfarsitul tragic sub rotile combinei, Vasile a murit in mod  tragic lovit de fulger, moartea tragica a lui Fane a luat satul prin surprindere, etc.

In functie de cat de lirici se simt redactorii dupa masa de pranz in timp ce stau pe buda si compun textile stirilor moartea e inlocuita cu alte cuvinte: si-a gasit sfarsitul in somn , si-a dat ultima suflare in timpul unei partide de amor, s-a ridicat la cer virgina, a spus adio prietenilor din aceasta lume, a adormit in somnul de veci, a trecut in nefiinta, etc. Aproape ca nu stii ce sa faci: sa razi sau sa plangi?

Am o surpriza pentru voi: moartea e tragica, in pula mea. Nici unul dintre decedati nu a murit cu zambetul pe buze, ca altfel n-ar mai fi ajuns subiect de stire. Nimeni nu a incins vreo hora a bucuriei ca a murit un vecin sau vre-o ruda. De cate morti comice ati auzit voi?

Singura moarte comica o sa fie cand o sa va cada voua  decorul in cap si o sa faceti reportaj in direct, dandu-va obstescul sfarsit pentru binele suprem: audienta.

    • tot ea
    • 2 Martie 2010

    Prietena ta e cam desteapta ! Si in plus e si draguta .🙂

  1. Comentezi expresia asta pentru că nu auzi comentariile de la rubricile de sport. Ori de câte ori un tembel scoate o perlă, crainica ne anunţă: X îl atacă dur pe Y. Niciodată nu am auzit de altfel de atac în presa sportivă decât atac dur.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

