Cel mai singur dintre pamanteni

Saptamana asta mergeam prin pasaj la Unirea, intre 2 statii de metrou. M-a invaluit un miros de gunoi/cacat groaznic. Am inceput sa injur crezand ca m-am umplut de noroc pe talpi dar un control scurt a dezvaluit ca nu era asa. Cei din jurul meu erau la fel de crispati la fata. Mergeam grabiti prin tunel si mirosul ne urmarea, invadandu-ne narile cu bestialitate.

O singura intrebare era pe buzele tuturor: Cine e cacaciosul?

L-am ochit tot eu dupa cateva secunde. Pantalonii l-au dat de gol. Nu era cacat la fund, desi asta ar fi fost prima imrpesie. Era un barbat care nu iesea cu nimic in evidenta, de varsta medie, cu o geaca de raiat maro. Pantalonii in schimb erau d-aia abastri, cu doua benzi reflectorizante deasupra gleznei. Echipamentul standard pentru gunoierii de la o firma al carei nume imi scapa.

Mi-a parut rau pentru el si pentru viata lui. Cred ca e singurul om primit cu bratele inchise sau cu usa incuiata. De ziua sotiei i-a facut cadou o masca de gaze ca sa nu o mai usture ochii atat de tare. La sedinta de bloc comunica cu ceilalti prin interfon. Cersetorii ii dau bani cand trece pe langa ei iar la Gradina Zoologica are interzis de cand au murit pestii la ultima lui vizita. Nu e chemat niciodata la alte petreceri decat cele de gunoieri, la nunta popa a oficiat prin videotelefon si toti copiii il urasca pentru ca Mos Craciun ocoleste casa lui de cativa ani.

  1. Până la urmă, cum şi unde ne naştem e un noroc, nu?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

