Philippe filantropul

Philippe este vecinul meu. Nu prea vorbim, de fapt nici nu stiu cum arata. Nu ca as fi eu un vecin nasol insa drumurile noastre nu s-au intersectat pana acum. Stiu insa ca este un om bun la suflet si generos, care se gandeste la binele celorlalti. Ma mir, pentru ca francezii sunt enervanti de obicei.

De o saptamana Philippe e plecat de acasa. Nu stie nimeni unde sau de ce. Inainte sa plece a scris un biletel cu manuta lui pe care l-a lipit pe usa: Philippe nu e acasa pana Vineri 12/03. Biletelul este pe usa de cateva zile, in vazul tuturor

Spre deosebire de Philippe eu sunt mai afacerist. Asa ca ii rog pe toti hotii interesati de adresa exacta a vecinului meu sa-mi trimita pe mail oferta lor. Licitatia se va incheia in seara asta la 22:00. Castigatorul va avea o zi intreaga la dispozitie sa-l goleasca de valori si sa-i lase un mesaj de multumire cand a terminat: Am trecut pe la tine dar nu erai acasa. Cand mai pleci lasa-mi iar mesaj te rog frumos.

Cand o sa vina acasa Philippe o sa isi invete lectia daca il duce putin capul. Data viitoare o sa scrie in biletel si unde a ascuns cheia apartamentului, ca sa nu-i mai sparga baietii butucul de la usa.

Anuntul lui Philippe

    • sor’ta
    • 10 Martie 2010

    CADO : Oferta senzationala in atentia celor interesati : daca vreti adresa lui Mielu007, ma puteti contacta la adresa de e-mail lauri_matei@yahoo.com. Automat veti putea afla unde sta Philippe :)) Si pentru ca imi plac filantropii, aceste informatii sunt GRATIS!

  1. Pe mine mă interesează televizorul (dacă are), dar nu pot veni decât mai pe seară…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

