Concursul zilei

Sunt zile cand ai dar parca mai multe sunt zilele cand n-ai deloc.

Daca il ai, treaba merge unsa. Daca nu-l ai nu-i un capat de tara, doar te chinui in plus.

Iti vine cand nu te astepti, din te miri ce. La fel de repede te poate parasi, spre surprinderea ta si a celor din jur.

E diferit de la om la om. Unii sunt nascuti fara si tot asa mor. Altii atrag invidia celorlalti.

Iti afecteaza prieteniile, viata, serviciul.

Este selectiv: poti sa-l ai pentru ceva si in acelasi timp sa-ti lipseasca cu desavarsire pentru ceva poate chiar mai important.

L-am pierdut si eu astazi.

Cel in cauza este C _ _ _ _ _ L.

Daca stiti solutia transferati-mi 5 euro in cont si puteti castiga satisfactia ca nu sunteti batuti in cap.

Daca nu o stiti transferati-mi banii si postez eu raspunsul mai tarziu.

  1. Nu stiu… ca azi nici eu n-am c..f

    Mai ales… n-am c..f sa-mi pierd banii aiurea🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

