Pisi la cumparaturi

Acum 2 ore eram la Gregory’s sa-mi iau ceva de mancare. Nu sunt chiar cel mai mare fan al lor dar macar primesc bonuri de masa, ceea ce pentru un chitros ca mine constituie un factor motivational. Cat timp astept o salata obosita intra o Pisi 0,5 Nu era o Pisi intreaga pentru ca ii lipsea corpul cu forme senzuale si hainele de fita. Avea insa accentul de Iasi si prestanta tehnica necesare.

Buna ziua, as vrea si eu ceva de post cu branza!

Pe mine ma apuca rasul si imi musc limba ca sa nu par necioplit. Femeia de la casa se face ca nu a auzit nimic si ramane serioasa, enumerandu-i o oferta bogata de legume & stuff.

Vreau o omleta cu cascaval si ciuperci ramane ultima cerinta a domnisoarei.

Eu ma las purtat de ganduri uitandu-ma la muza mea inopinata, probabil singurul copil din Romania care a luat premiul 1 mentiune speciala in clasa I..

In momentele ei de intimitate cu prietenul – slash – prietenii ei tot gusturile astea ciudate le are? Iubi, vreau si eu putin penis cu gust de pula , te roooog? La benzinarie il zapaceste pe amaratul care vrea sa o ajute sa faca plinul spunandu-i vreau sa-mi faci plinul pe benzina cu motorina de 50 de lei? Cand era mica mergea cu colindul si canta Steaua sus rasare, adevarat a inviat?

Cand o sa moara Pisi o sa devina subiect de studiu in medicina. Parca o si vad intinsa pe masa cu studenti de jur imprejur. Doctorul se uita cu lupa in capul ei si le tine o prelegere celor din sala: Veniti mai aproape, priviti, aceasta domnisoara are creierul gigantic in raport cumusca moarta de langa el..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

