Pizza made in China

Ati auzit de bucataria fusion? Acest curent culinar imprumuta elemente din bucatariile lumii fara ca meniurile sa poate fi incadrate cu exactitate in specificul unei tari anume.

Romanii prind repede orice smecherie si o implementeaza cu brio in stilul balcanic.

Pizza Dominium, de felul ei din sectorul 6, livreaza mancare chinezeasca la domiciliu. Dintre specialitatile bucatarilor asiatici care zambesc ca niste tembeli in pliantul care l-am gasit atarnat de clanta in dimineata asta va enumar:

-Paste: Lasagna Verdi, Penne Alfredo, Spaghetti Bolognese, etc.

-Chestii Mega (salate sau sandvisuri): Caprese, Nicosie, Burritos, Tocana.

Daca nici minunatiile astea asiatice nu va plac au pentru mofturosi Ciorba de vacuta, Supa gulas, Pizza Hamburger, Pizza Kebab, Cotlet Parmigiana sau salata Coleslaw.

Daca sunteti oameni intregi la minte ca mine va ganditi si voi: care-i faza cu mancarea chinezeasca? Poate-mi spuneti voi, eu tot nu m-am prins. Eu stiu ca poporul chinez are un talent nativ pentru a copia orice, dar in halul asta au degenerat lucrurile? Nu e suficient ca hainele, jucariile, componentele din calculatoarele, piesele auto si restul lucrurilor sunt made in china, acum avem si ciorba de vacuta made in china?

Sa vedeti ce caterinca o sa fie atunci cand si manelele noastre o sa fie copiate de astia mici: „Adzi da dziliii di la miniiii, Sa fiim noi inca o dzi cu tiniiii”…

Oferta Pizza Dominium

  1. Man, m-ai luat cu 2 lungimi. Eu am rămas blocat la chestia de e zice Pizza Hamburger. Pe cuvânt că nu reuşesc să-mi imaginez cum arată!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

