Rosu ca gri

La McDonalds au bagat jucarii noi la Happy Meal. La fiecare meniu sanatos comandat pentru boracul tau poti sa-ti alegi un dragon din noul film de animatie How to train your dragon.

Nu ca sunt eu mare consumator de Happy Meal dar unul dintre personaje chiar mi-a atras atentia.. Pe ala cu doua capete il cheama Dragonul cu doua capete, pe ala verde il cheama Dragonul Verde, pe ala negru Furia Noptii s.a.m.d. Logic, nu? Asta pe care l-am vazut eu e gri si il cheama Rosu ca Focul!?!

Care-i faza? E rosu in cerul gurii? E un dragon marxist? E deghizat? Sunt eu daltonist sau cineva care a tradus numele astea in romana a absolvit aceleasi cursuri ca cei care traduc titluri de filme din engleza in romana?

  1. Man, dar mie mi se pare clar: nu-i puteau spune „Dragonul Roşu” pentru că se confunda cu numele restaurantului. Nu?

  2. Nu, eu cred ca nu le-a iesit culoare la amestec sau e criza si deci e mai iefitn griul. Ce carcotas mai esti… 🙂
    Oricum eu n-as duce puradelul la Mec in nicio circumstanta.

    • Anonim
    • 2 Ianuarie 2013

    cel negru e toothless si baiatul e hicup . ma intereseaza foarte tare aceste personaje….

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

