Cuptorul cu microunde

Ca orice borac nascut inainte de revolutie am avut cu totul alte posibilitati in comparatie cu pustii de astazi. Dupa 92-93 incepeau sa intre prin casele parintilor gadget-urile si device-urile vremii. Cine poate uita perioada HC 94 cu jocuri incarcate de pe ccasete audio, VCR-uri numai bune pentru casete cu desene Disney,etc.

Pe mine m-a incantat cel mai tare cuptorul cu microunde, cu care am facut cunostinta undeva prin clasa a 7-a parca. A fost dragoste la prima vedere, fiind pur si simplu fascinat de modul in care functioneaza.  In 2-3 zile m-a plictisisem deja de functiile obisnuite de incalzire, dezghetare,  grill, etc. Am inceput sa bag totate alimentele posibile in el, sa vad cum interactioneaza undele magice cu painea, sarea, fructele, ouale s.a.m.d. Odata lista de legume terminata (la fel si bucataria, improscata cu sosuri) era momentul urmatorului avant al cunoasterii.Era timpul pentru stiinta!

Am trecut repede la muste, furnici si diverse insecte mici, prinse cu greu prin spatele blocului. Veneam cu ele in fuga, le bagam in cuptorul cu microunde si notam cu atentie observatiile: cat rezista fiecare in cutia magica. Tin minte ca furnicile erau campioane absolute.

Noroc ca mi-a pierit cheful  la fel de subit cum imi venise. Norocul parintilor mei care au scapat de imaginea vre-unei broaste fierte in cuptor si norocul bieteore animale care au scapat de martiriu in numele progresului.

  1. De acord cu tine în privinţa furnicilor. Dar sunt şi cele mai gustoase. Mai ales alea roşii…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

