Musafiri surpriza

Intre balconul meu si balconul vecinului exista un spatiu ingust, astupat. Asta am gasit eu acolo acum cateva zile 🙂

O mata din cartier s-a urcat pe vita de vie pana la etajul 2 si a fatat 4 pisoi mici mici care nu au dechis inca ochii. Daca vrea cineva sa ii infieze sa dea un semn, daca nu am deja un restaurant chinezesc din cartier care mi-a facut o oferta tentanta.

  1. Man, te rog să fii foarte atent că sunt buni numai cu foi de dafin…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

