Sloganuri castigatoare

Un slogan reusit a facut mereu diferenta! O formulare dibace sau o promisiune incitanta pentru consumator iti vand produsul, in dauna competitorilor mai putin inspirati.

Sunt multe cuvinte care iti asigura succesul. Unul dintre ele, folosit in draci la noi, e GRATIS!

Toti oamenii, americani, chinezi sau romani, iubesc mocangeala. GRATIS rezoneaza direct cu inconstientul fiecaruia, provocand reactii involuntare.Il puteti folosi cu incredere pentru a vinde orice produs, DAR numai in asociere cu steluta mica, explicativa. GRATIS i-ar duce la sapa de lemn pe toti daca nu ar fi folosit in tandem cu solutia salvatoare data de *.

Mercedes E250 GRATIS! *Vine cu dotarea Elegance obligatorie, care costa doar 25.000 Eur.

Femei GRATIS! *Pentru fiecare Ferrari cumparat.

Excursie in Italia GRATIS! *doar impreuna cu Pachetul Proxenet.

Convorbiri in Orange GRATIS! *in limita a 0,2 centi / luna.

Legume GRATIS! *la voi in curte, daca cumparati semintele noastre.

Si lista continua… Ideea e ca nu-mi dau seama nici eu ce e mai enervant pentru un consumator: sloganul sau steluta? Pe mine amandoua in egala masura.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: